1 år uden gevinst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
32 svar
3 synes godt om
10. november 2016

Butterfly

Hej folkens.

Jeg vil høre om der er andre der har problemer med at blive gravid?

Min kæreste og jeg har dyrket ubeskyttet sex i over et år og der er intet sket. Vi arbejder ikke som sådan på projekt baby.. men undre mig over der intet sker på trods af vi ikke bruger beskyttelse.

Knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

Aristocats

Hvis der er gået over et år uden gevinst kan i søge udredning og eventuelt behandling i forhold til fertilitet. 

Anmeld Citér

10. november 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej folkens.

Jeg vil høre om der er andre der har problemer med at blive gravid?

Min kæreste og jeg har dyrket ubeskyttet sex i over et år og der er intet sket. Vi arbejder ikke som sådan på projekt baby.. men undre mig over der intet sker på trods af vi ikke bruger beskyttelse.

Knus 

Hej

Vi har prøvet i 1,5 år nu. Jeg blev gravid sidste år i oktober. Jeg tabte desværre i december. Så vi har snart prøvet et år uden held. Vi har dog et fælles barn. Så der er ikke det store at gøre endnu.

Har i et fælles barn eller et barn i det hele taget? 

Tænker ikke at der er grund til at gå igang med det helt vilde, da i ikke har prøvet aktivt og målrettet at blive gravide. Måske i skulle finde ud af om det virkelig er et fælles ønske? Hvis det er så prøv at gå all in en periode? 

Held og lykke

Anmeld Citér

21. november 2016

Butterfly

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej

Vi har prøvet i 1,5 år nu. Jeg blev gravid sidste år i oktober. Jeg tabte desværre i december. Så vi har snart prøvet et år uden held. Vi har dog et fælles barn. Så der er ikke det store at gøre endnu.

Har i et fælles barn eller et barn i det hele taget? 

Tænker ikke at der er grund til at gå igang med det helt vilde, da i ikke har prøvet aktivt og målrettet at blive gravide. Måske i skulle finde ud af om det virkelig er et fælles ønske? Hvis det er så prøv at gå all in en periode? 

Held og lykke

Hej 

Det er jeg ked af at høre.

Nej vi har ingen børn.

Jeg kan bare godt bekymre mig at vi skal til at ha hjælp udefra, da vi ikke har brugt beskyttelse. Vi arbejder ikke på projekt baby, da vi har lidt vi skal ha på plads først.

Det var mest for at høre om andre har oplevet det samme 

Anmeld Citér

21. november 2016

Butterfly skriver:

Hej 

Det er jeg ked af at høre.

Nej vi har ingen børn.

Jeg kan bare godt bekymre mig at vi skal til at ha hjælp udefra, da vi ikke har brugt beskyttelse. Vi arbejder ikke på projekt baby, da vi har lidt vi skal ha på plads først.

Det var mest for at høre om andre har oplevet det samme 

Jeg kan sagtens forstå din tankegang

Men ville stadig forsøge at arbejde målrettet på det et par måneder.

Og tage den der fra  

Anmeld Citér

22. november 2016

Butterfly

Jeg kan sagtens forstå din tankegang

Men ville stadig forsøge at arbejde målrettet på det et par måneder.

Og tage den der fra  

Vi tager det som det kommer 

Jeg har i går og i dag mærket en stikken i underlivet (aldrig oplejer før) - og jeg forventer min mens. på fredag. Men tænker at det sikkert bare er min mens. der gør klar 

Anmeld Citér

22. november 2016

Butterfly skriver:

Vi tager det som det kommer 

Jeg har i går og i dag mærket en stikken i underlivet (aldrig oplejer før) - og jeg forventer min mens. på fredag. Men tænker at det sikkert bare er min mens. der gør klar 

Det lyder da spændende 

Håber det er gode tegn.

Det ville være godt. 

Anmeld Citér

24. november 2016

Butterfly

Det lyder da spændende 

Håber det er gode tegn.

Det ville være godt. 

Har taget en g-test i dag og den viste negativ, så min mens. er nok lige på trapperne 

Anmeld Citér

24. november 2016

Butterfly skriver:

Har taget en g-test i dag og den viste negativ, så min mens. er nok lige på trapperne 

Hmm.  Du havde forventet mens i morgen ikk? Hvis ikke den dukker op, så prøv at test igen om et par dage. Løbet er jo ikke kørt før mens kommer 

Anmeld Citér

24. november 2016

Butterfly

Hmm.  Du havde forventet mens i morgen ikk? Hvis ikke den dukker op, så prøv at test igen om et par dage. Løbet er jo ikke kørt før mens kommer 

Jo det er først i morgen, ud fra den app jeg har. Den har regnet min gennemsnits cyklus ud og den er på 27 dage. Men har et par gange været helt oppe på 31 dage. Nogle gange har jeg så ømme bryster et par dage før mens. melder sin ankomst og andre gange har jeg knap så ømme bryster, hvilket er tilfældet denne gang. Jeg har fåer mens.smerter i løbet af dagen.. men nu må vi se.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.