1. Lægebesøg blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2016

HPH

Mbonde skriver:

Var hos lægen idag pga blødning og hun mente jeg var 8+3 idag så er over 9 uger henne der

Fik du mere ud af besøget idag så?

kan de se hvorfor du bløder?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2016

Mbonde

HPH skriver:

Fik du mere ud af besøget idag så?

kan de se hvorfor du bløder?

Altså fik dem overtalt til en blodprøve igår også igen på mandag, men ellers ville de ikke kigge på mig :/ 

Anmeld Citér

11. november 2016

HPH

Mbonde skriver:

Altså fik dem overtalt til en blodprøve igår også igen på mandag, men ellers ville de ikke kigge på mig :/ 

Underligt, bløder du meget?

Anmeld Citér

11. november 2016

Mbonde

HPH skriver:

Underligt, bløder du meget?

Nej ikke helt vildt, det  svinger lidt. søndag og mandag var der jeg blødte mest dog ikke ligesom hvis jeg havde mens også har det været næsten stoppet men så kommer der lidt når jeg tører mig eller et par dråber i bindet.

Anmeld Citér

11. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Nej ikke helt vildt, det  svinger lidt. søndag og mandag var der jeg blødte mest dog ikke ligesom hvis jeg havde mens også har det været næsten stoppet men så kommer der lidt når jeg tører mig eller et par dråber i bindet.

Har du fået svar på blodprøven fra i går så?

Anmeld Citér

11. november 2016

Mbonde

Tascha25 skriver:

Har du fået svar på blodprøven fra i går så?

Ja har lige snakket med dem. Men kan godt nok ikke være så langt henne som jeg troede hcg lå på 136 

Anmeld Citér

11. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Ja har lige snakket med dem. Men kan godt nok ikke være så langt henne som jeg troede hcg lå på 136 

Hvor langt skulle du være henne da? Lyder ikke så højt et tal .. de tænker ikke du har mistet er ved at miste nu du bløder og har blødt knapt en uge? 

Anmeld Citér

11. november 2016

Mbonde

Tascha25 skriver:

Hvor langt skulle du være henne da? Lyder ikke så højt et tal .. de tænker ikke du har mistet er ved at miste nu du bløder og har blødt knapt en uge? 

Jeg ved det faktisk ikke helt for havde ægløsning den 27 september Ca også blødte jeg den 18 oktober og testede positiv den 25 okt. 

De siger de ikke er bekymret for at jeg har mistet eller er ved det når jeg ikke har ondt :/ 

Anmeld Citér

11. november 2016

Tascha26

Mbonde skriver:

Jeg ved det faktisk ikke helt for havde ægløsning den 27 september Ca også blødte jeg den 18 oktober og testede positiv den 25 okt. 

De siger de ikke er bekymret for at jeg har mistet eller er ved det når jeg ikke har ondt :/ 

Man behøver altså ikke ha voldsomme smerter når man aborterer så tidligt .. men du må jo stole på hvad lægen siger hcg på 136 svarer bare ikke til andet end uge 4+ dvs du lige har burde ku teste positivt og stemmer ikke overens med at det er næsten 3 uger siden du testede positivt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.