1. Lægebesøg blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
18 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2016

Mbonde

Jeg har mit første lægebesøg den 18. november. (Dog var jeg også til lægen i mandags da jeg blødte, men fik ikke så meget ud af den tur til lægen andet en positiv graviditetstest ligesom herhjemme ) 

Fik at vide af min læge at der skulle tages blodprøve når jeg kom der den 18. er der nogle der ved hvad det er for en blodprøve hcg eller ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

Mbonde

Skal lige siges det ikke var min egen læge som jeg var inde hos i mandags ,men hende har jeg en tid hos den 18. for det var en akut tid så kunne ikke komme til hos hende. og han var meget ubehøvlet ham var hos.

Anmeld Citér

10. november 2016

FrøMor

Mbonde skriver:

Skal lige siges det ikke var min egen læge som jeg var inde hos i mandags ,men hende har jeg en tid hos den 18. for det var en akut tid så kunne ikke komme til hos hende. og han var meget ubehøvlet ham var hos.

Det kan være du har fået en dobbelt-booking. Det er også sket for mig en gang. Lægerne havde så travlt så de havde ikke lagt mærke til jeg var booket ind to gange til den samme ting.

Jeg ringede da jeg var lidt i tvivl omkring begge tider, og der fandt de ud af den lille mix-up der var blevet lavet.

Anmeld Citér

10. november 2016

Mbonde

MommyX2 skriver:

Det kan være du har fået en dobbelt-booking. Det er også sket for mig en gang. Lægerne havde så travlt så de havde ikke lagt mærke til jeg var booket ind to gange til den samme ting.

Jeg ringede da jeg var lidt i tvivl omkring begge tider, og der fandt de ud af den lille mix-up der var blevet lavet.

Jeg har ikke fået en dobbelt booking. 

Har en tid den 18. Men fik en akut tid i mandags fordi jeg blødte.

Og da jeg fik tid den 18 for lidt tid siden sagde sekretæren at jeg skulle have taget blodprøve så jeg kunne ikke få en så sen tid.

Anmeld Citér

10. november 2016

Billemyre

Det er en blodprøve, der skal bruges i forbindelse med nakkefoldsscanningen.

Den bliver analyseret og sammen med scanningen giver den jeres risikotal 

Anmeld Citér

10. november 2016

FrøMor

Jeg har ikke fået en dobbelt booking. 

Har en tid den 18. Men fik en akut tid i mandags fordi jeg blødte.

Og da jeg fik tid den 18 for lidt tid siden sagde sekretæren at jeg skulle have taget blodprøve så jeg kunne ikke få en så sen tid.

Det må du da så undskylde.. Det var bare et eksempel.

Det lyder til at Billemyre ved hvad hun snakker om, så vil jeg da bare ønske dig held og lykke med graviditeten.

Anmeld Citér

10. november 2016

Mbonde

MommyX2 skriver:

Det må du da så undskylde.. Det var bare et eksempel.

Det lyder til at Billemyre ved hvad hun snakker om, så vil jeg da bare ønske dig held og lykke med graviditeten.

Det går nok  

og tusind tak 

Anmeld Citér

10. november 2016

HPH

Mbonde skriver:

Jeg har mit første lægebesøg den 18. november. (Dog var jeg også til lægen i mandags da jeg blødte, men fik ikke så meget ud af den tur til lægen andet en positiv graviditetstest ligesom herhjemme ) 

Fik at vide af min læge at der skulle tages blodprøve når jeg kom der den 18. er der nogle der ved hvad det er for en blodprøve hcg eller ? 

Hvis du er efter 8+6 d 18/11 vil jeg tro bp er til brug ved nf scanning 

Anmeld Citér

10. november 2016

Nel

Som der er blevet skrevet, så er det helt sikkert blodprøven til din nakkefoldsscanning. Den sammenligner de med nakkefolden på fosteret, din alder m.m. for at estimere risikoen for downssyndrom

Anmeld Citér

10. november 2016

Mbonde

HPH skriver:

Hvis du er efter 8+6 d 18/11 vil jeg tro bp er til brug ved nf scanning 

Var hos lægen idag pga blødning og hun mente jeg var 8+3 idag så er over 9 uger henne der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.