Hcg fordobling på 72 timer ikke 48..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det gør mig ondt at høre. Jeg har desværre prøvet og ved hvor svært det kan være. Godt at du fik krævet en scanning. God bedring!

Tak

hvordan gik forløbet for dig?

afventer hcg tal i morgen for hvilken behandling jeg skal have.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Tak

hvordan gik forløbet for dig?

afventer hcg tal i morgen for hvilken behandling jeg skal have.

Jeg har desværre været der tre gange - så jeg har lidt for mange erfaringer.

Første gang var jeg langt henne (10-11 uger), før det blev opdaget. Min æggelder var ødelagt og måtte fjernes. Anden gang var jeg formentlig (det blev aldrig afgjort) gravid med tvillinger, hvoraf det ene æg sad udenfor. Begge gik til "af sig selv" (uden operation) igennem et langstrakt forløb og en medicinsk abort. Tredje gang bad jeg selv lægerne operere og fjerne den sidste æggeledere, uanset om den kunne reddes eller ej - jeg ville ikke være med mere!

Når jeg skriver alt dette vil jeg samtidig skrive, at langt de færreste oplever forløb som jeg. Det er heldigvis næsten umuligt at være så uheldig. Mange bliver hurtigt og helt normalt sundt gravide igen, efter en graviditet udenfor livmoderen.

Held og lykke med det hele!

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg har desværre været der tre gange - så jeg har lidt for mange erfaringer.

Første gang var jeg langt henne (10-11 uger), før det blev opdaget. Min æggelder var ødelagt og måtte fjernes. Anden gang var jeg formentlig (det blev aldrig afgjort) gravid med tvillinger, hvoraf det ene æg sad udenfor. Begge gik til "af sig selv" (uden operation) igennem et langstrakt forløb og en medicinsk abort. Tredje gang bad jeg selv lægerne operere og fjerne den sidste æggeledere, uanset om den kunne reddes eller ej - jeg ville ikke være med mere!

Når jeg skriver alt dette vil jeg samtidig skrive, at langt de færreste oplever forløb som jeg. Det er heldigvis næsten umuligt at være så uheldig. Mange bliver hurtigt og helt normalt sundt gravide igen, efter en graviditet udenfor livmoderen.

Held og lykke med det hele!

Pyha det er jeg ked af for dig.jeg har heldigvis en skøn datter, så sker det igen siger jeg også fra.

Anmeld Citér

14. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Pyha det er jeg ked af for dig.jeg har heldigvis en skøn datter, så sker det igen siger jeg også fra.

Tak - og ja, det var nogle svære år, mens alt det stod på. Efter sidste operation fik jeg IVF behandling og blev derigennem mor til en dejlig pige, som nu er knapt 7 måneder. Rigtig meget held og lykke med forløbet. Kh Signe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.