Hcg fordobling på 72 timer ikke 48..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.644 visninger
13 svar
2 synes godt om
10. november 2016

Anonym trådstarter

Hej Piger

nogle som har oplevet at hcg ikke fordobles på 48 timer men på 72, hvor alt gik godt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

sandramor

Anonym skriver:

Hej Piger

nogle som har oplevet at hcg ikke fordobles på 48 timer men på 72, hvor alt gik godt?

Hejsa �� 

Jeg fik i min graviditet målt jeg de første par uger grundet at jeg tidligere har haft en mola graviditet og gangen efter mistede jeg igen.... 

Mit hcg steg fint men dog ikke til det dobbelte men det var de ikke så bekymrede for da der stadig var en rimelig stigning...... og ja min datter er nu 4 år 

Anmeld Citér

10. november 2016

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Hejsa �� 

Jeg fik i min graviditet målt jeg de første par uger grundet at jeg tidligere har haft en mola graviditet og gangen efter mistede jeg igen.... 

Mit hcg steg fint men dog ikke til det dobbelte men det var de ikke så bekymrede for da der stadig var en rimelig stigning...... og ja min datter er nu 4 år 

Mine hedder

tirsdag 540

torsdag 744

mandag over 1800

onsdag over 2600

fik ik noteret de sidste to målinger, og kan ik huske nøjagtig tal.

Anmeld Citér

10. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Mine hedder

tirsdag 540

torsdag 744

mandag over 1800

onsdag over 2600

Det er rigtigt at det er en smule lavt i forhold til tommelfingerreglen om fordobling pr. hver anden dag. Men reglen er netop dette - en tommelfingerregel - og dine tal stiger, hvilket er godt. Har du ikke ondt og bløder, ser det fornuftigt ud.

Kun tiden kan afgøre om graviditeten er sund og rask. Jeg har til sammenligning både prøvet at have en helt normal stigning, selvom jeg var gravid udenfor livmoderen, og jeg har også prøvet at det steg helt langsomt - men fik en sund og rask pige ud alligevel.

Rigtig meget held og lykke!

Anmeld Citér

10. november 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det er rigtigt at det er en smule lavt i forhold til tommelfingerreglen om fordobling pr. hver anden dag. Men reglen er netop dette - en tommelfingerregel - og dine tal stiger, hvilket er godt. Har du ikke ondt og bløder, ser det fornuftigt ud.

Kun tiden kan afgøre om graviditeten er sund og rask. Jeg har til sammenligning både prøvet at have en helt normal stigning, selvom jeg var gravid udenfor livmoderen, og jeg har også prøvet at det steg helt langsomt - men fik en sund og rask pige ud alligevel.

Rigtig meget held og lykke!

Anmeld Citér

10. november 2016

sandramor

Anonym skriver:

Mine hedder

tirsdag 540

torsdag 744

mandag over 1800

onsdag over 2600

Hvor langt er du henne?? 

Anmeld Citér

10. november 2016

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Hvor langt er du henne?? 

Jeg er 7+0 idag.

sidste måling er lavet 6+6, min læge siger tallet er ok selvom det er i den lave ende.

Anmeld Citér

10. november 2016

sandramor

Anonym skriver:

Jeg er 7+0 idag.

sidste måling er lavet 6+6, min læge siger tallet er ok selvom det er i den lave ende.

Det kan det sagtens være ja :-) 

Jeg fik målt hcg i uge 6+ og 7+ og da var det 16000 31000 og 56000 så det er vidt forskelligt hvad det ligger på :-) 

Stol du på lægen og tro på delille spunk har det fint :-) 

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Fik gennemtvunget en scanning som desværre viste en graviditet uden for livmoderen 

Anmeld Citér

14. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det gør mig ondt at høre. Jeg har desværre prøvet og ved hvor svært det kan være. Godt at du fik krævet en scanning. God bedring!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.