Anonym skriver:
Der er den her kvinde som de sidste 4 år har skabt rygter om at hende og min mand har haft en affære.
De var kollegaer og havde én aftenvagt sammen om ugen. Det er så her hun påstår de har været sammen. Min mand siger det aldrig er sket og jeg stoler på ham, men min tvivl vokser bare hver eneste gang fordi hun kommer med kommentare om "at det jo også var derfor han kom senere hjem i en periode". Og det gjorde han faktisk. De arbejder i et belastet område og han forklarede det med at han fulgte nogle af børnene hjem da de følte sig utrygge. Jeg er 100% på at det passer for talte en gang imellem i telefon med ham imens. Men jeg ved jo reelt set ikke om han gjorde det hver gang.
men der her kvinde, hun bliver bare ved og ved og ved. hun skriver til mine venner og familie. Hun har endda fundet nogen af mine nye kollegaer på Facebook som hun også har skrevet til omkring at de har haft en affære.
Det kører mig fuldstændig ned og selvom min kæreste er meget forstående kan jeg også mærke at han er ved at være træt af at skulle forklare sig igen og igen. For ærligt, så Vokser tvivlen i mig hver gang og jeg bliver så ked af det. Det er et par måneder siden hun sidst skrev til en af mine veninder og så her i går kommer to af mine kollegaer og fortæller de er blevet kontaktet af en kvinde der påstår hende og min mand har haft en affære. Jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er ved at nå til et punkt hvor jeg mest har lyst til at opgive vores forhold fordi min mistro til ham er blevet så stor
på et punkt ville jeg nærmest ønske det var sket, for så kunne jeg komme videre.
Hun lyder jo hamrende sindsyg. Hvorfor i alverden skriver hun til dine venner, familie og kolleger? Hvorfor gør hende adfærd dig mindre og mindre sikker på din mand?
hvis det var mig, der var den skingrende sindsyge kvindes mål, ville jeg måske have været usikker i begyndelsen, men jo mere hendes adfærd eskalerede, jo mere sikker ville jeg være på, at min mand talte sandt. Jeg må indrømme, at jeg får helt ondt af ham.
Kan du ikke selv se, hvor forskruet hendes adfærd er?
Jeg ville true med at få et tilhold. Få en advokat til at skrive et tilpas truende brev.
Anmeld
Citér