Rygter om utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hvis nu vi antager at de ren faktisk har været sammen, så har du vist det i 4 år og måske inderst inde tilgivet hans sidespring.. Ellers ville jeg for min egen skyld tilgive, da alle kan gå ved siden af og noget siger mig, at hvis han har gjort det, så gør han det aldrig igen...

men noget siger mig, at han ikke har gjort det og at denne kvinde har udviklet en forelskelse, som i den grad har taget overhånd for hende... Skynd jer at melde hende for chikane, som flere skriver, idet hun skal stoppes inden hun ekselere til værre... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

L-mor

Anonym skriver:

Der er den her kvinde som de sidste 4 år har skabt rygter om at hende og min mand har haft en affære. 

De var kollegaer og havde én aftenvagt sammen om ugen. Det er så her hun påstår de har været sammen. Min mand siger det aldrig er sket og jeg stoler på ham, men min tvivl vokser bare hver eneste gang fordi hun kommer med kommentare om "at det jo også var derfor han kom senere hjem i en periode". Og det gjorde han faktisk. De arbejder i et belastet område og han forklarede det med at han fulgte nogle af børnene hjem da de følte sig utrygge. Jeg er 100% på at det passer for talte en gang imellem i telefon med ham imens. Men jeg ved jo reelt set ikke om han gjorde det hver gang. 

men der her kvinde, hun bliver bare ved og ved og ved.  hun skriver til mine venner og familie. Hun har endda fundet nogen af mine nye kollegaer på Facebook som hun også har skrevet til omkring at de har haft en affære. 

Det kører mig fuldstændig ned og selvom min kæreste er meget forstående kan jeg også mærke at han er ved at være træt af at skulle forklare sig igen og igen. For ærligt, så Vokser tvivlen i mig hver gang og jeg bliver så ked af det. Det er et par måneder siden hun sidst skrev til en af mine veninder og så her i går kommer to af mine kollegaer og fortæller de er blevet kontaktet af en kvinde der påstår hende og min mand har haft en affære. Jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er ved at nå til et punkt hvor jeg mest har lyst til at opgive vores forhold fordi min mistro til ham er blevet så stor  på et punkt ville jeg nærmest ønske det var sket, for så kunne jeg komme videre. 

Hun lyder jo hamrende sindsyg. Hvorfor i alverden skriver hun til dine venner, familie og kolleger? Hvorfor gør hende adfærd dig mindre og mindre sikker på din mand?

hvis det var mig, der var den skingrende sindsyge kvindes mål, ville jeg måske have været usikker i begyndelsen, men jo mere hendes adfærd eskalerede, jo mere sikker ville jeg være på, at min mand talte sandt. Jeg må indrømme, at jeg får helt ondt af ham.

Kan du ikke selv se, hvor forskruet hendes adfærd er?

Jeg ville true med at få et tilhold. Få en advokat til at skrive et tilpas truende brev. 

Anmeld Citér

11. november 2016

JustMe123

Du skal IKKE dig hyle ud af den pga. denne kvinde! Hun lyder som en, der skal i behandling. Har din mand sat hende på plads?-> altså konfronteret hende med hendes påstande?-samt bedt hende lade jer være?

Uanset hvad, så reagere hun som værende besat af din mand og hendes formål er at skille jer ad. Som en tidligere bruger har skrevet " man siger det kun en gang, for at få det ud af verden" man kontakter ikke alle og enhver.

Kontakt politiet mhp at anmelde hende for chikane. -Måske kender de hende allerede i forvejen.

Lad os vide, hvad du gør. Du ønskes al held og lykke samt en masse opbakning på din vej 

Anmeld Citér

11. november 2016

Susanneholm

Anonym skriver:

Der er den her kvinde som de sidste 4 år har skabt rygter om at hende og min mand har haft en affære. 

De var kollegaer og havde én aftenvagt sammen om ugen. Det er så her hun påstår de har været sammen. Min mand siger det aldrig er sket og jeg stoler på ham, men min tvivl vokser bare hver eneste gang fordi hun kommer med kommentare om "at det jo også var derfor han kom senere hjem i en periode". Og det gjorde han faktisk. De arbejder i et belastet område og han forklarede det med at han fulgte nogle af børnene hjem da de følte sig utrygge. Jeg er 100% på at det passer for talte en gang imellem i telefon med ham imens. Men jeg ved jo reelt set ikke om han gjorde det hver gang. 

men der her kvinde, hun bliver bare ved og ved og ved.  hun skriver til mine venner og familie. Hun har endda fundet nogen af mine nye kollegaer på Facebook som hun også har skrevet til omkring at de har haft en affære. 

Det kører mig fuldstændig ned og selvom min kæreste er meget forstående kan jeg også mærke at han er ved at være træt af at skulle forklare sig igen og igen. For ærligt, så Vokser tvivlen i mig hver gang og jeg bliver så ked af det. Det er et par måneder siden hun sidst skrev til en af mine veninder og så her i går kommer to af mine kollegaer og fortæller de er blevet kontaktet af en kvinde der påstår hende og min mand har haft en affære. Jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er ved at nå til et punkt hvor jeg mest har lyst til at opgive vores forhold fordi min mistro til ham er blevet så stor  på et punkt ville jeg nærmest ønske det var sket, for så kunne jeg komme videre. 

Du må spørge ham direkte, hvis du stoler på ham er der intet at være bekymret for. Hvis du kender ham godt nok kan du også se om han svarer sandfærdigt

Anmeld Citér

11. november 2016

januar16

Når hun bliver ved og kontakter alle mulige i jeres omgangskreds så synes jeg personligt at hendes påstand bliver mindre troværdig. 

Hvis det reelt var sket og hun ønskede at du skulle vide det så du eventuelt kunne revaluere jeres forhold, så ville hun da bare sige det til dig. Det med at hun fortsætter på trods af at der er gået lang tid og hun så fortæller det til alle hun kan komme i nærheden af gør det lidt mistænksomt. Hvis det var mig ville hendes vedholdenhed og indragelse af andre faktisk gøre mig mere sikker på at manden taler sandt.... Og at hun nok har brug for profesionel hjælp. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.