Rygter om utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.285 visninger
14 svar
67 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2016

Anonym trådstarter

Der er den her kvinde som de sidste 4 år har skabt rygter om at hende og min mand har haft en affære. 

De var kollegaer og havde én aftenvagt sammen om ugen. Det er så her hun påstår de har været sammen. Min mand siger det aldrig er sket og jeg stoler på ham, men min tvivl vokser bare hver eneste gang fordi hun kommer med kommentare om "at det jo også var derfor han kom senere hjem i en periode". Og det gjorde han faktisk. De arbejder i et belastet område og han forklarede det med at han fulgte nogle af børnene hjem da de følte sig utrygge. Jeg er 100% på at det passer for talte en gang imellem i telefon med ham imens. Men jeg ved jo reelt set ikke om han gjorde det hver gang. 

men der her kvinde, hun bliver bare ved og ved og ved.  hun skriver til mine venner og familie. Hun har endda fundet nogen af mine nye kollegaer på Facebook som hun også har skrevet til omkring at de har haft en affære. 

Det kører mig fuldstændig ned og selvom min kæreste er meget forstående kan jeg også mærke at han er ved at være træt af at skulle forklare sig igen og igen. For ærligt, så Vokser tvivlen i mig hver gang og jeg bliver så ked af det. Det er et par måneder siden hun sidst skrev til en af mine veninder og så her i går kommer to af mine kollegaer og fortæller de er blevet kontaktet af en kvinde der påstår hende og min mand har haft en affære. Jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er ved at nå til et punkt hvor jeg mest har lyst til at opgive vores forhold fordi min mistro til ham er blevet så stor  på et punkt ville jeg nærmest ønske det var sket, for så kunne jeg komme videre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Der er den her kvinde som de sidste 4 år har skabt rygter om at hende og min mand har haft en affære. 

De var kollegaer og havde én aftenvagt sammen om ugen. Det er så her hun påstår de har været sammen. Min mand siger det aldrig er sket og jeg stoler på ham, men min tvivl vokser bare hver eneste gang fordi hun kommer med kommentare om "at det jo også var derfor han kom senere hjem i en periode". Og det gjorde han faktisk. De arbejder i et belastet område og han forklarede det med at han fulgte nogle af børnene hjem da de følte sig utrygge. Jeg er 100% på at det passer for talte en gang imellem i telefon med ham imens. Men jeg ved jo reelt set ikke om han gjorde det hver gang. 

men der her kvinde, hun bliver bare ved og ved og ved.  hun skriver til mine venner og familie. Hun har endda fundet nogen af mine nye kollegaer på Facebook som hun også har skrevet til omkring at de har haft en affære. 

Det kører mig fuldstændig ned og selvom min kæreste er meget forstående kan jeg også mærke at han er ved at være træt af at skulle forklare sig igen og igen. For ærligt, så Vokser tvivlen i mig hver gang og jeg bliver så ked af det. Det er et par måneder siden hun sidst skrev til en af mine veninder og så her i går kommer to af mine kollegaer og fortæller de er blevet kontaktet af en kvinde der påstår hende og min mand har haft en affære. Jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er ved at nå til et punkt hvor jeg mest har lyst til at opgive vores forhold fordi min mistro til ham er blevet så stor  på et punkt ville jeg nærmest ønske det var sket, for så kunne jeg komme videre. 

Kvinden er psykisk syg, og det vil da være helt hen i vejret at opgive jeres forhold, fordi hun behøver hjælp.

Start med at anmelde hende for chikane.

Anmeld Citér

9. november 2016

Abracadabra

Jeg synes, at du skal anmelde hende for chikane. 

Anmeld Citér

9. november 2016

Bb2015

Det lyder godt nok ikke rart. Altså jeg ville ikke tro på hende. Og det begrunder jeg med hendes desperate forsøg på at få jer fra hinanden og at gøre dig ked af det. Hvis det var sket var det mere normalt at fortælle det så man fik det ud af verden og så ellers lade parret afgøre hvad de ville med deres forhold. Det her lyder nærmere som stalking og meget alvorligt. Man kontakter ikke en kvindes familie, venner og da slet ikke kollegaer hvis det bare er for at fortælle noget. Det har du jo allerede hørt. Mange gange. Jeg ville tro på min mand og frygte at kvinden er besat af ham eller jer i en vis forstand. Og jeg ville kontakte hende og sige at hvis ikke hun lader jer være så vil jeg kontakte politiet. For hun kører psykisk på jer og det er ikke ok. Det lyder som noget henad stalking og det kan blive meget alvorligt. Held og lykke, tror du får brug for et kram  

Anmeld Citér

9. november 2016

Liv_86

Puh ha det må være virkelig hårdt for dig. 

Når det så er sagt så synes jeg det lyder som om den her kvinde er skør. At hun ligefrem kontanter dine veninder og kollegaer er altså ikke normal opførsel hvis de havde været sammen. 

Jeg tror hun er skør, lidt en stalker type. Kan I ikke anmelde hende for chikane?

Anmeld Citér

9. november 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
Michfich skriver:

Det lyder godt nok ikke rart. Altså jeg ville ikke tro på hende. Og det begrunder jeg med hendes desperate forsøg på at få jer fra hinanden og at gøre dig ked af det. Hvis det var sket var det mere normalt at fortælle det så man fik det ud af verden og så ellers lade parret afgøre hvad de ville med deres forhold. Det her lyder nærmere som stalking og meget alvorligt. Man kontakter ikke en kvindes familie, venner og da slet ikke kollegaer hvis det bare er for at fortælle noget. Det har du jo allerede hørt. Mange gange. Jeg ville tro på min mand og frygte at kvinden er besat af ham eller jer i en vis forstand. Og jeg ville kontakte hende og sige at hvis ikke hun lader jer være så vil jeg kontakte politiet. For hun kører psykisk på jer og det er ikke ok. Det lyder som noget henad stalking og det kan blive meget alvorligt. Held og lykke, tror du får brug for et kram  

Jeg er enig her!

Hun lyder fuldstændig som en stalker. Vh stine

Anmeld Citér

9. november 2016

Rauw

Uanset om de har kneppet eller ej så er det hun laver chikane og det skal meldes inden i begynder at modtage døde fugle med posten. Hun har tydeligvis en skrue løs. 

Anmeld Citér

10. november 2016

Janey

Profilbillede for Janey

Enig med de andre her. Hun skal anmeldes for chikane. Hun har jo tydeligvis brug for hjælp, og det får hun ikke, hvis der ikke er nogen, der griber ind. Der skulle ikke undre mig, at dette ikke er første gang, at hun har gjort sådan noget. 

Jeg kan godt forstå din tvivl. Når man hører noget tit nok, vil det sætte gang i tankerne, men jeg synes også hendes opførsel virker mere som en person med psykiske problemer end en forsmået elskerinde. Jeg vil tro, at en forsmået elskerinde ville stoppe, når hun var sikker på, at du kendte til affæren. Selv hvis du troede på hendes historie, så ville du jo nu have valgt at blive hos din "utro" mand, og det ville jo derfor ikke ændre på noget at fortælle om det til jeres venner/familie/kollegaer. Derfor virker det mere som en psykisk uligevægtig person end en, der faktisk har haft en affære med din mand.

Anmeld Citér

10. november 2016

mija

Jeg kan virkelig godt forstå du er frustreret, og at det tager hårdt på dig/jer! Som de andre skriver, så lyder det der helt sindssygt! Min tanke er også at den kvinde ikke må være helt rask, idet hun har et enormt behov for at kontakte nærmest alle du kender, og prøve at få jer fra hinanden i 4 ÅR  Det er IKKE normal opførsel!

Det ville være utrolig synd hvis du forlod din kæreste på et falsk grundlag, og lod denne kvinde ''vinde'' over dig/jer. 

Din kæreste og dig må finde ud af det her sammen, det må også være utrolig hårdt for din kæreste at blive beskyldt for noget i så lang tid som han i realiteten måske slet ikke har været en del af. Så i stedet for at bebrejde ham, så gå sammen og find en løsning!

Jeg tror jeg ville tage fat i denne kvinde personligt, SAMMEN med min kæreste og høre hvad hun/de har at sige. På den måde kan man hurtigt fornemme om den ene part lyver!

Håber så meget for jer at i finder ud af det 

Anmeld Citér

10. november 2016

Anonym

undskyld mig, hun må virkelig have brug for hjælp. Jeg står helt af, der hvor hun kontakter dine nye kolleager mm.

mon ikke din mand, havde stået frem, hvis det var sandt. Jeg vil advare hende om, at hvis ikke hun stopper med at kontakte din kolleager, venner, familie mm. melder du hende. nok er nok. jeg læser det også som en kvinde der virkelig gør alt for at ødelægge jeres forhold.

Jeg vil ikke forlade min kæreste, på et falsk grundlag, hvilket det må være, siden kvinden efter 4år forsætter.

jeg synes du skal finde ud af med dig selv, hvor meget du vil ham, og udfra det evt søge noget hjælp sammen, så i kan få det snakket igennem og måske få værktøjer til hvordan i sammen kan stå sammen, i det svære tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.