IntelliGender - nogen som har erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

Becks

Diana... skriver:

Søde Rosa jeg har jo sagt til dig det en dreng hvad er du så i tvivl om stol du trygt på mig 

Ellers er ventetiden os meget god løsning 

Det da en pige Rosa skal have

Lucas laekkermaas skal jo have en smuk kaereste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

FrkT

Rosa skriver:

Fordi jeg keeeeeder mig! Det er DØDkedeligt at være gravid når man intet kan se og intet ved og ikke er blevet scannet endnu....

Hmm, jeg tror altså du skal have en pige! Så ved ikke hvor sikker Diana alligevel kan være

Anmeld

3. oktober 2009

Diana...

Beck skriver:

Det da en pige Rosa skal have

Lucas laekkermaas skal jo have en smuk kaereste

Nåå Ja sgu da, men jeg tror måske allerede han kærester lidt med Mette's datter her inde hun krammet ham nemlig idag 

Anmeld

3. oktober 2009

Becks

Diana... skriver:

Nåå Ja sgu da, men jeg tror måske allerede han kærester lidt med Mette's datter her inde hun krammet ham nemlig idag 

hihi hvor soedt...
Men han har da plads til 2

Anmeld

3. oktober 2009

Diana...

Beck skriver:

hihi hvor soedt...
Men han har da plads til 2

Ja helt sikkert så hvis det bliver en lille pige så vil han gerne være kærester med hende os   

Men jeg tror nu det en lille dreng og det har jeg troet fra start 

Anmeld

3. oktober 2009

Diana...

FrkT skriver:

Hmm, jeg tror altså du skal have en pige! Så ved ikke hvor sikker Diana alligevel kan være

Vi får se 

Anmeld

3. oktober 2009

mor_sabina

Rosa skriver:

Hm - ja der er ingen tvivl om at der er mange der er blevet skuffede... Og fornuften siger mig selvfølgelig at produktet er humbug og spild af penge...

Findes der andre måder at få kendskab til kønnet på i 10.uge? Blodprøver eller lignende?

Har hørt nogen siger pulsen. Hvis den er høj er det en dreng og lav er det en oige eller omvendt, nu bliver jeg i tvivl. Men om det passer tør jeg ikke sige, havde en kollega som sagde de brugte metoden i USA hvor hun fødte sin første.
Men jeg ville bruge pengene på en 3D scanning i uge 25-30 der har barnet den bedste størrelse til den slags scanninger og det er en kæmpe oplevelse, kan se tilbage på billederne og se små træk som ligner min skønne knægt
Held og lykke med graviditeten. Kan godt forstå du er spændt

Anmeld

10. juni 2010

caracola

Hej piger.

Jeg tog desværre testen... det ærgrer mig nu, hvor jeg har læst andres erfaringer med den. Først tænker jeg også, hvad der er i urinen, som gør at det kan ses? Jeg læste om en, der havde taget den 3 gange med resultat, at det blev en pige, men det var en dreng... osv Så tror man skal spare sine penge og vente på en mere sikker mulighed!!!

Min sagde en dreng... Min mand og jeg har vidst det med vores to drenge, da jeg fik min datter, var der slet ikke de muligheder. Men han vil ikke vide det denne gang - så vi venter.... indtil medio december....

Anmeld

10. juni 2010

Pia.

Diana... skriver:

Søde Rosa jeg har jo sagt til dig det en dreng hvad er du så i tvivl om stol du trygt på mig 

Ellers er ventetiden os meget god løsning 

Lidt sjovt du var så sikker i din sag - men du fik sørme også ret...

Hvad venter du selv Diana ???? SMILER... Måtte bare lige kommentere det her gamle indlæg...

Anmeld

10. juni 2010

Persille83

Jeg har prøvet den for sjov da jeg var 10+3, men stoler slet ikke på den. Den viser jeg venter en dreng, så det bliver spændende om nogle uger, at se om dette nu også passer.

Men det er sjov tidsfordriv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.