IntelliGender - nogen som har erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

Diana...

Rosa skriver:

Hm - ja der er ingen tvivl om at der er mange der er blevet skuffede... Og fornuften siger mig selvfølgelig at produktet er humbug og spild af penge...

Findes der andre måder at få kendskab til kønnet på i 10.uge? Blodprøver eller lignende?

Søde Rosa jeg har jo sagt til dig det en dreng hvad er du så i tvivl om stol du trygt på mig 

Ellers er ventetiden os meget god løsning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Søde Rosa jeg har jo sagt til dig det en dreng hvad er du så i tvivl om stol du trygt på mig 

Ellers er ventetiden os meget god løsning 

Haha, det er da også rigtigt - fjollede mig!!   Hvor sikker er du i procent? Hvis det er over 82% er du mere sikker end en intelligendertest

Anmeld

3. oktober 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Hm - ja der er ingen tvivl om at der er mange der er blevet skuffede... Og fornuften siger mig selvfølgelig at produktet er humbug og spild af penge...

Findes der andre måder at få kendskab til kønnet på i 10.uge? Blodprøver eller lignende?

Hvorfor ikke bare vente og se...

Knus
Dorthe

Anmeld

3. oktober 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Hvorfor ikke bare vente og se...

Knus
Dorthe

Fordi jeg keeeeeder mig! Det er DØDkedeligt at være gravid når man intet kan se og intet ved og ikke er blevet scannet endnu....

Anmeld

3. oktober 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Fordi jeg keeeeeder mig! Det er DØDkedeligt at være gravid når man intet kan se og intet ved og ikke er blevet scannet endnu....

Haha hvor er du sjov, Rosa  du har ret, det er faktisk lidt kedeligt når man ikke engang kan fremvise bare en lille bitte bule på maven der kan forklares ved andet end "nå ja, jeg skulle nok ikke have taget TRE portioner lasagne igår...hø hø"

Anmeld

3. oktober 2009

Diana...

Rosa skriver:

Haha, det er da også rigtigt - fjollede mig!!   Hvor sikker er du i procent? Hvis det er over 82% er du mere sikker end en intelligendertest

Jeg er 96,3 en halv procent sikker   Er det godt nok 

Kram

Anmeld

3. oktober 2009

Moderator

Diana... skriver:

Jeg er 96,3 en halv procent sikker   Er det godt nok 

Kram

Det er godt nok til mig - jeg ringer rundt og fortæller familien at de skal ud og købe lyseblåt - tak Diana, du er bare alletiders

Anmeld

3. oktober 2009

Nybagt mor

Inderst inde så tror jeg man ved hvilket køn man venter.

Var selv 90% sikker på at det var/er en lille dreng der ligger derinde -!
 og ganske rigtigt

Men ja - ventetiden på at få det bekræftiget er bare så laaaaang  - Kan sagtens selv huske det!

Er spændt på at høre om du vælger at kaste dig ud i en test eller ej..

Mange hilsner Christine, 36+6

Anmeld

3. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Jeg mener at have set noget om det på tv, jeg tror a det var praxis eller basta, men du må ikke hænge mig op på det, kan være at det ligger på kanalens hjemmeside.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.