Den der underlige fornemmelse i underlivet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2016

Pianisten

Hmm ja måske  men tog en test der reager ved HCG på 10. Brude den ikke være positiv så 

Det gjorde jeg også - samme test, og på 3+4 dagen. Absolut så negativ som den kunne være. Kunne først teste positiv 4+0

Jeg kunne ikke selv mærke noget "mistænksomt" før 3+9 hvor jeg fik kraftig kvalme af noget så simpelt som thaimad Og så blev jeg tøsefornærmet på kæresten over noget dybt latterligt. Tænkte jeg hellere måtte teste næste morgen, og den var positiv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2016

loubri

Jeg kunne mærke ægget satte sig fast 3+?

Jeg testede positiv 4+0. Havde det på fornemmelsen og var så afslappet med at tage en g test. Jeg vidste at den ville blive positiv på trods af jeg aldrig har været gravid før. Jeg havde ENORMT lyst til saltfisk (lakrids) og sendte kæresten ned efter nogle da jeg var 3+5. Jeg havde nogle ubestemte smerter - på ingen måde som mens smerter. Så jeg var ikke i tvivl. 

Håber du får en positiv test 

Anmeld Citér

7. november 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Det gjorde jeg også - samme test, og på 3+4 dagen. Absolut så negativ som den kunne være. Kunne først teste positiv 4+0

Jeg kunne ikke selv mærke noget "mistænksomt" før 3+9 hvor jeg fik kraftig kvalme af noget så simpelt som thaimad Og så blev jeg tøsefornærmet på kæresten over noget dybt latterligt. Tænkte jeg hellere måtte teste næste morgen, og den var positiv 

Åååårh håber  Og tillykke

Anmeld Citér

7. november 2016

Anonym trådstarter

loubri skriver:

Jeg kunne mærke ægget satte sig fast 3+?

Jeg testede positiv 4+0. Havde det på fornemmelsen og var så afslappet med at tage en g test. Jeg vidste at den ville blive positiv på trods af jeg aldrig har været gravid før. Jeg havde ENORMT lyst til saltfisk (lakrids) og sendte kæresten ned efter nogle da jeg var 3+5. Jeg havde nogle ubestemte smerter - på ingen måde som mens smerter. Så jeg var ikke i tvivl. 

Håber du får en positiv test 

Årh tusind tak  håber virkelig!!

lige præcist, det ikke en smerte og kan ikke forklare det. Og kan ikke forbinde den med mens eller noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.