Den der underlige fornemmelse i underlivet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2016

Anonym trådstarter

Hej damer, 

jeg har den underligeste fornemmelse/"smerte" i underlivet. Kan slet ikke beskrive det, måske en murren, lidt ubehagelig måske og alligevel ikke, og bare en fornemmelse af "liv" 

jeg (er) 3+3 eller 3+4. Og har haft denne fornemmelse i 2-3 dage, og sider mod venstre side.

Har ikke haft det sådan før mellem ÆL og mens. Plejer at få ømme bryster før mens, men det har jeg slet ikke  ej heller ikke andre symptomer, udover at jeg føler mig ufattelig træt. 

Vil elske at høre jeres historier. Kunne du måske fornemme noget inden testen var positiv?  Og hvornår? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Hej damer, 

jeg har den underligeste fornemmelse/"smerte" i underlivet. Kan slet ikke beskrive det, måske en murren, lidt ubehagelig måske og alligevel ikke, og bare en fornemmelse af "liv" 

jeg (er) 3+3 eller 3+4. Og har haft denne fornemmelse i 2-3 dage, og sider mod venstre side.

Har ikke haft det sådan før mellem ÆL og mens. Plejer at få ømme bryster før mens, men det har jeg slet ikke  ej heller ikke andre symptomer, udover at jeg føler mig ufattelig træt. 

Vil elske at høre jeres historier. Kunne du måske fornemme noget inden testen var positiv?  Og hvornår? 

Kun det tænkes at det måske er ÆL som er faldet senere end forventet og derfor du har den fornemmelse. Der får man nemlig også typisk en mildere smerte i den side ægget frigives fra.

Anmeld Citér

7. november 2016

Anonym

Man kan godt få underlige fornemmelser jeg testede allerede positiv 3+2 . Jeg køber dem fra valmed de er mest sensitive og når du er så langt som du er kan du sagtens teste nu så skynd dig i netto eller kiwi og køb nogle teste og giv gerne en update

Anmeld Citér

7. november 2016

Anonym trådstarter

Tascha25 skriver:

Kun det tænkes at det måske er ÆL som er faldet senere end forventet og derfor du har den fornemmelse. Der får man nemlig også typisk en mildere smerte i den side ægget frigives fra.

Jeg har haft ÆL slim d. 26 okt. Med voldsomme mavekramper, og positiv ÆL test. Men temperatur har ligget mellem 36,2 og 36,5 grader. D 29 okt. Var min temperatur 36,8 grader og har siden ligget mellem 36,7 og 36,9 grader. Så ved med sikkerhed at ÆL har fundet sted 

Anmeld Citér

7. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Man kan godt få underlige fornemmelser jeg testede allerede positiv 3+2 . Jeg køber dem fra valmed de er mest sensitive og når du er så langt som du er kan du sagtens teste nu så skynd dig i netto eller kiwi og køb nogle teste og giv gerne en update

Jeg har faktisk en følsom test liggede. Overvejer at prøve at teste.  Lover at give Update 

Anmeld Citér

7. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den var negativ 

Anmeld Citér

7. november 2016

anonym94

Der er håb endnu ��

Anmeld Citér

7. november 2016

Anonym trådstarter

anonym94 skriver:

Der er håb endnu ��

Hmm ja måske  men tog en test der reager ved HCG på 10. Brude den ikke være positiv så 

Anmeld Citér

7. november 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hej damer, 

Med min første havde jeg en klar fornemmelse af, at der var noget specielt i gang inde i min krop i godt en uge før jeg kunne teste positiv.

Den fornemmelse havde jeg overhovedet ikke med nr. 2. Der blev jeg meget overrasket selvom han også var planlagt.

Med nr. 3 her kunne jeg også mærke de allerførste spæde forandringer før jeg kunne teste positiv. Men altså ingen "fornemmelse" denne gang.

Mvh. M

Anmeld Citér

7. november 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Med min første havde jeg en klar fornemmelse af, at der var noget specielt i gang inde i min krop i godt en uge før jeg kunne teste positiv.

Den fornemmelse havde jeg overhovedet ikke med nr. 2. Der blev jeg meget overrasket selvom han også var planlagt.

Med nr. 3 her kunne jeg også mærke de allerførste spæde forandringer før jeg kunne teste positiv. Men altså ingen "fornemmelse" denne gang.

Mvh. M

Tak for dit indlæg. Dejlig at høre at der måske er håb endnu. 

Jeg stoppede på p piller for et halv år siden. Og har været igennem den helt store tur med bivirkninger efterfølgende. 

Og har lært min krop rigtig godt at kende nu. Er ikke i tvivl hvornår jeg har ÆL og mens kommer. 

Dog er mine cyklusser meget uregelmæssige. Sidste cyklus var 34 dage, denne her cyklus bliver 46 dage 

men denne her gang er fornemmelsen helt anderledes  men testen er negativ, så må vente og se om mens kommer, på torsdag  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.