Væske i øret 7 Måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2016

HPH

Molly90 skriver:

er der nogle af jeres børn der har haft væske i øret og forsvandt det af sig selv? Hvad vare fremtids udsigterne derefter var det nok med de fik dræn 1 gang eller fik de slet ikke lagt dræn ?

fik de mellemøresbetændelse ? 

Vi har virkelige nogle helvedes nætter her den sidste måneds tid og mor her er ved at være godt slidt godt op  vi skal først til kontrol med ham igen i december da ørelægen fortalte mig man så tiden an i 3 måneders tid synes lige nu ventetiden er ulidelig så vil rigtig gerne hører om jeres børns forløb med væske i øret. 

Jeg skruede bissen på 14 dage efter 1 tjek og hun fik lagt dræn første gang som 6,5 mdr gammel. Der havde hun haft problemer i 2,5 mdr.

hun har nu sit 5 sæt i, eller det vil sig at den ene er faldet ud - det er første gang siden hun har 4 mdr at hun ikke har væske i øret uden dræn. Hun er nu 2 år og 4 mdr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2016

Mortil2drenge<3

HPH skriver:

Jeg skruede bissen på 14 dage efter 1 tjek og hun fik lagt dræn første gang som 6,5 mdr gammel. Der havde hun haft problemer i 2,5 mdr.

hun har nu sit 5 sæt i, eller det vil sig at den ene er faldet ud - det er første gang siden hun har 4 mdr at hun ikke har væske i øret uden dræn. Hun er nu 2 år og 4 mdr.

Vågnede hun os meget om natten og brokkede sig ? Altså inden hun fik sit første dræn. 

Anmeld Citér

7. november 2016

NasimG

Ring til ørelægen og insisterer på at få dræn til dit barn  vi ventede også 3 mdr og det var ulidelig både for vores datter som skulle være på stærk smertestillende og indlægges på børneafdelingen pga. højt feber og udvikling til mellemørebetændelse og for os som skulle høre hende græde og har så mange smerter uden at kunne hjælpe hende. Det er virkelig smertefuld for dem og det er så synd at man skal vente så længe. min datter er blevet en helt anden person siden hun har fået dræn i  

Anmeld Citér

7. november 2016

Mortil2drenge<3

NasimG skriver:

Ring til ørelægen og insisterer på at få dræn til dit barn  vi ventede også 3 mdr og det var ulidelig både for vores datter som skulle være på stærk smertestillende og indlægges på børneafdelingen pga. højt feber og udvikling til mellemørebetændelse og for os som skulle høre hende græde og har så mange smerter uden at kunne hjælpe hende. Det er virkelig smertefuld for dem og det er så synd at man skal vente så længe. min datter er blevet en helt anden person siden hun har fået dræn i  

Hvor gammel var jeres datter der? For lød på vires ørelæge at han slet ikke vil give ham dræn før det nye år 

Anmeld Citér

7. november 2016

HPH

Molly90 skriver:

Vågnede hun os meget om natten og brokkede sig ? Altså inden hun fik sit første dræn. 

Det var faktisk kun den skidte uge inden.

hun er lidt atypisk ørebarn, hun har heller aldrig haft feber i forbindelse med ørene.

hun har 2 gange fået mellemørs betændelse efter de har har lagt nye dræn.

Anmeld Citér

7. november 2016

NasimG

Molly90 skriver:

Hvor gammel var jeres datter der? For lød på vires ørelæge at han slet ikke vil give ham dræn før det nye år 

Hun var halvandet år gammel. det ville vores heller ikke, men jeg er så ked af at jeg ikke bare presset på. bare sige at du ikke få nogen søvn og at din søn er hele tiden plaget af smerter og I kan ikke holde til at vente så længe.  jeg føler virkelig med jer. kram 

Anmeld Citér

7. november 2016

MorTil3+

Kan heller ikke sige andet end at du må banke i bordet og sige nu må i gøre noget. Ellers ville jeg ringe rundt til andre ørelæger for at få en tid hurtigst muligt. Har selv 3 ørebørn, de har fået dræn i 1-2 gange om året. De to store fik deres sidste dræn som 3 årige. De er 10 og snart 5 år nu. Den mindste på 19 mdr har lige fået lagt anden gang i sidste måned. 

Anmeld Citér

8. november 2016

Mortil2drenge<3

MorTil3+ skriver:

Kan heller ikke sige andet end at du må banke i bordet og sige nu må i gøre noget. Ellers ville jeg ringe rundt til andre ørelæger for at få en tid hurtigst muligt. Har selv 3 ørebørn, de har fået dræn i 1-2 gange om året. De to store fik deres sidste dræn som 3 årige. De er 10 og snart 5 år nu. Den mindste på 19 mdr har lige fået lagt anden gang i sidste måned. 

Synes ørelægen er ganske fin og har os god omtale,  jeg ringer tager en snak med ham idag. Kan os godt forstå man ikle bare lige ligger en på 7 måneder i narkose. Men hvor er det dog synd for ham inat vågnede han 3-4 gange og var ked af det 

Anmeld Citér

8. november 2016

Mortil2drenge<3

NasimG skriver:

Hun var halvandet år gammel. det ville vores heller ikke, men jeg er så ked af at jeg ikke bare presset på. bare sige at du ikke få nogen søvn og at din søn er hele tiden plaget af smerter og I kan ikke holde til at vente så længe.  jeg føler virkelig med jer. kram 

Tak vi har fået en tid igen på torsdag så må vi se hvad der sker. Tror ørelægen forstod min bekymringer og frustrationer. 

Anmeld Citér

10. november 2016

Mortil2drenge<3

Molly90 skriver:

Tak vi har fået en tid igen på torsdag så må vi se hvad der sker. Tror ørelægen forstod min bekymringer og frustrationer. 

Så skal han have lagt dræn om 4 uger så nu må vi bare vente - er noget bekymret over det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.