Skal min kæreste fortælle det til han chef?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2016

dd2016

MetteT skriver:

Hva var begrundelsen.. For tror simpelthen ikke det kan være pga at du er gravid.. Det gir i hvert fald ingen mening.. 

At de ville have en salgsassistent isted for. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2016

dd2016

dd2016 skriver:

At de ville have en salgsassistent isted for. 

Altså det ville faktisk passe med at når jeg skal føde så har han været der længe nok det at de skulle betale 14 dags barsel til ham. I hvertfald sådan som jeg har forstået ansættelsekontrakten.

Anmeld Citér

9. november 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman

Har godt nok aldrig hørt at en mand er blevet fyret fordi hans kæreste er gravid (jeg har altid arbejdet steder hvor minimum 90-95% af mine kollegaer har været mænd)..... Så mon dog det er årsagen?? - men selvfølgelig - én gang skal jo være den første......

Anmeld Citér

9. november 2016

Rauw

Mon ikke han er blevet fyret fordi han allerede efter to mdr skal ha fri for at ta til en scanning så tidligt i graviditeten? (For så blir det altså mange fridage hvis han skal med til alle de små ting i ni mdr) Min eksmand kunne kun få fri til en scanning og det var den i uge 20 fordi det var den eneste chefen fandt vigtig nok. Min eks ville så aldrig så meget som ha bedt om fri til en tidlig scanning. Han ville ha byttet vagt eller ha sendt mig afsted alene. I disse tider skal man virkelig værne om sit arbejde fordi der altid står tyve andre parat til at overtage og give sig 120% uden at bede om fri. Ikke at det er fair. Men sådan er virkeligheden jo. 

Anmeld Citér

9. november 2016

dd2016

Rauw skriver:

Mon ikke han er blevet fyret fordi han allerede efter to mdr skal ha fri for at ta til en scanning så tidligt i graviditeten? (For så blir det altså mange fridage hvis han skal med til alle de små ting i ni mdr) Min eksmand kunne kun få fri til en scanning og det var den i uge 20 fordi det var den eneste chefen fandt vigtig nok. Min eks ville så aldrig så meget som ha bedt om fri til en tidlig scanning. Han ville ha byttet vagt eller ha sendt mig afsted alene. I disse tider skal man virkelig værne om sit arbejde fordi der altid står tyve andre parat til at overtage og give sig 120% uden at bede om fri. Ikke at det er fair. Men sådan er virkeligheden jo. 

Han var væk 1 time og han mødte altid en halv time for han skulle møde hver eneste dag. han havde også fået af vide at han bare skulle sige til hvis han skulle noget vigtigt fordi det er så sene arbejdstider.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.