det er sgu ulækkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

Diana...

sarahb skriver:

ej det er skræmmende...
Tænk på de gange man har siddet og ammet, så kan det være der er en mand dr er løbet mod toilettet med hænderne i bukserne.. det er sgu for klamt..
Og så ligge og drikke det.. Ej det giver mig SÅ meget kvalme!

Ja det tænkte jeg os på mega klamt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Vingummien

haha ej undskyld men kan ikke lade være at grine af det svar han får modermælkserstatning

Men han er da lidt klam syntes jeg, men hver sine lyster hehe

Anmeld

3. oktober 2009

anna-jonas

Rosa skriver:

Hehehe - jaja, hver sin lyst. Jeg synes faktisk  hun giver et superfedt svar - jeg tror virkelig det er underholdende at være Joan Ørting nogle gange Jeg havde ikke kunnet holde masken så fint som hun gør, mit svar havde lydt noget i retning af

Hør lige her, din freak!

Din kone er ikke en  sex-ko som skal producere sex-mælk til dig på kommando på bekostning af sit helbred! Se så at blive vænnet fra - du er et sygt sygt menneske og du burde skamme dig! FØJ!!!

Rosa

Griner..........................ja, det var jo et svar der er til at forstå.
Tror dog ikke at folk ville skrive til dig, og betro dig deres mørkeste hemmeligheder..................
Synes Joan Ø's svar er super.

Anmeld

3. oktober 2009

Nanna1985

Eiii Jeg ville fandme ikk være sammen med sådan en mand.. AD AD

Det er fandme for SYGT..

Her for 3 uger siden, skrev en fyr til mig om at han ville købe min brugte ammebh og han tændte på ammende og gravide kvinder  FØJ

Anmeld

3. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
For min skyld må folk have deres lyster så længe de ikke er til skade for andre.

Men jeg er dybt forarget over at han vil sætte et barn mere i verden, når han ikke engang ønsker det, blot for at få lov til at amme sin kone som oven i købet er blevet frarådet at få flere børn.

Anmeld

3. oktober 2009

Berg

Hver sine lyster, men jeg undrer mig virkelig over at konen har givet ham lov til at die hos sig.
Og tænk at han mener at hans lyster kommer før hendes helbred. Egoist!

Anmeld

3. oktober 2009

Barbamama

Ej hvor NASTY!!! Godt nok har jeg SELV smagt på min mælk af ren nysgerrighed og jeg har da også spurgt Casper om han ville smage, men sgu da ikke direkte fra hanen!!!! Ville have malket ud på en ske. Han ville så ikke, men fy for helvede hvis han tændte på det! ADDDR!!!  Han har slet ikke skulle i nærheden af mine bryster. Det har været madbryster og ikke sexbryster. Jeg er LIGE holdt op med at amme og jeg vil stadig ikke have han rører dem. Som jeg siger: De er stadig Carlas.
Fatter da heller ikke han vil sætte sin kone igennem det smertehelvede det er at have bækkenløsning for at han kan få stillet sin syge lyst... Nej nej nej altså... Der burde være en smiley der ryster på hovedet!

Anmeld

3. oktober 2009

Lone Jakobsen

RGN skriver:

For min skyld må folk have deres lyster så længe de ikke er til skade for andre.

Men jeg er dybt forarget over at han vil sætte et barn mere i verden, når han ikke engang ønsker det, blot for at få lov til at amme sin kone som oven i købet er blevet frarådet at få flere børn.

jamen er så enig at udsætte sin kone for det for at tilfredsstille sig selv... manden er hamrende egoist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.