det er sgu ulækkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

sarahb

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

mama09

sarahb skriver:

http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oerting/article 1230797.ece

Undskyld til dem der tænder på brystmælk  - adr.... FØJ , hvor klamt - kan slet ikk forstå hvordan der kan tænde nogen og se en ammende kvinde - og kan da slet ikke forstå dette!!!

Anmeld

3. oktober 2009

TbCp

sarahb skriver:

http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oerting/article 1230797.ece

Der findes godt nok mange mærkelige lyster!!!
har dog aldrig hørt om dette før

Anmeld

3. oktober 2009

malou

haha... synes nu det er vildt morsomt... hver mand sin underlige lyst..... men ening det er sgu underligt men tro mig der er mange underlige lyster i denne verden...

knus malou

Anmeld

3. oktober 2009

sarahb

ej det er skræmmende...
Tænk på de gange man har siddet og ammet, så kan det være der er en mand dr er løbet mod toilettet med hænderne i bukserne.. det er sgu for klamt..
Og så ligge og drikke det.. Ej det giver mig SÅ meget kvalme!

Anmeld

3. oktober 2009

DianaMalou

i mine øre syntes jeg det lyder vildt ulækkert .. føj da

Anmeld

3. oktober 2009

dorthemus

Læste det godt igår....hmmm hver sin lyst

Anmeld

3. oktober 2009

oo

jeg syntes mere hans manglende dårlige samvittighed er klamt. hans dilemma er IKKE, at han får et barn han er ligeglad med, og hans eneste problem i at han har overtalt sin kone til at gå igennem en graviditet med et barn som ingen af dem ønsker og som lægerne fraråder er, at han får dårlig samvittighed.
han skulle have et los i røven! kan han ikke få nogle kvindelige kønshormoner, så kan han gro sine egne bryster og lege med og så kan hans stakkels kone få fred

Anmeld

3. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hehehe - jaja, hver sin lyst. Jeg synes faktisk  hun giver et superfedt svar - jeg tror virkelig det er underholdende at være Joan Ørting nogle gange Jeg havde ikke kunnet holde masken så fint som hun gør, mit svar havde lydt noget i retning af

Hør lige her, din freak!

Din kone er ikke en  sex-ko som skal producere sex-mælk til dig på kommando på bekostning af sit helbred! Se så at blive vænnet fra - du er et sygt sygt menneske og du burde skamme dig! FØJ!!!

Rosa

Anmeld

3. oktober 2009

Diana...

Ej det synes jeg bare er klamt FØJ. Både at han kan tænde så meget på det men os at han vil sætte et barn mere til verden alene af den grund til at få modermælk igen FØJ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.