32-årig gravid kvinde dræbt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2016

Anonym

Rauw skriver:

Sikke en gang bræk. Og massere børn går til spejder. Måske du skulle sørge for at melde dine egne børn til så de får nogle sunde fornuftige voksne at lytte til. Det tror jeg vil være godt for dem

De går skam til spejder, har ikke tv, mobil, ipad osv. 

Vi bruger naturen til at lege i, sove i osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2016

Aristocats

Ja, det samme med mine børn (dog går de ikke til spejder, mindre detalje, men det er måske et åbentlyst must for ikke at blive koldblodig morder ifølge dig?), men jeg synes dine udtalelser er direkte groteske og indoktrinerede. Og det er skam ikke fordi jeg føler mig truffet af dine udtalelser, tvært imod, for tilsyneladende lader jeg mine børn lege på samme måde som dine, men det får mig da aldrig nogensinde til at tro, at iPads, tv og computer er grund til at unge mennesker slår folk ihjel! Det er da en yderst besynderlig måde at koble tingene sammen på og vidner da absolut ikke om virkeligheden. Så du mener helt seriøst, at alle vores hellige natur steiner-børn er de eneste der bliver fritaget fra nok at vokse op og tro at man går rundt og skyder og slår gravide kvinder ihjel, fordi de gudskelov har gået til spejder og ikke haft en iPad?! Tja, a woman can dream! 

Anmeld Citér

6. november 2016

B&J

Jeg sender alle mine tanker til hendes familie oh håber de finder gernings manden 

Anmeld Citér

6. november 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg har lige fået af vide i dag at det er der arbejder samme sted som jeg..

det var en meget underlig stemning efter beskeden var kommet ud til alle medarbejdere...

der var et morgenmøde hvor det blev fortalt, men da de ikke sagde at alle afdelinger skulle med måtte vi blive i vores så fik det først af vide senere på dagen...

nu har jeg set et billede og jeg ved hvem det er...

jeg har lige stået i sidste uge og snakket med hende netop om baby i maven...

det er meget ubehageligt at tænke på...

Anmeld Citér

6. november 2016

Wampires

nilletøz skriver:

Det så frygteligt... 

en fra vores opgang var kollega med hende, i magasin.  De havde vidst et tæt forhold����

kram til din kollega.. fra Annette i Mad&Vin... hun er altid velkommen til at komme forbi så finder vi noget lækkert...

Anmeld Citér

6. november 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det hænger ikke rigtigt sammen med, at du tidligere skrev "man ser ikke børn gå til fx spejder". Eller går dine børn helt alene? Forresten har spejderbevægelsen på landsplan haft stor fremgang de sidste år.

Jeg ved stadig ikke rigtigt, hvorfra du har dine forestillinger om børn og unge af i dag, og endnu mindre, hvordan du er kommet frem til at koble et grusomt mord sammen med helt unge menneskers livsførelse. Jeg må bare ånde lettet op, fordi to af mine tre børn ER spejdere - det er ikke bare noget, man går til - og den tredje ikke viser tegn på morderiske tilbøjeligheder. Men nu har ingen af dem heller nogensinde ejet en iPad, og de fik mobil meget sent, så det er nok derfor, de ved, at man ikke må slå folk ihjel i parker om natten. 

Helt seriøst - ser du på dine børns jævnaldrende, dem med mobil og computere og manglende spejderinteresse, og tænker, at de er ved at udvikle sig til afstumpede voldsmænd? 

Anmeld Citér

7. november 2016

nilletøz

Wampires skriver:

kram til din kollega.. fra Annette i Mad&Vin... hun er altid velkommen til at komme forbi så finder vi noget lækkert...

Tak det siger jeg videre til hende.  ❤️

Er dog ikke selv kollega med hende.. 

skal hun bare komme over til dig, går ud fra du også arbejder i magasin ved kongs Nytorv? 

Anmeld Citér

7. november 2016

Wampires

nilletøz skriver:

Tak det siger jeg videre til hende.  ❤️

Er dog ikke selv kollega med hende.. 

skal hun bare komme over til dig, går ud fra du også arbejder i magasin ved kongs Nytorv? 

Ja jeg har dog fri om tirsdagen og hver anden lørdag+søndag...

men ellers kom forbi og sig hej...

det har virkelig påvirket næsten alle derinde..

i dag var der 1 minuts stilhed for hende... og der var vitterlig stilhed... alle havde lagt deres arbejdsopgaver og slukket alle maskiner og stod bare helt stille og kiggede ud i luften...

hvis nogen havde tabt en nål havde det runget som hvis det var en håndgranat...

Anmeld Citér

7. november 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Efter min mening, så lever de unge mennesker i en for let verden. 

De bliver kørt til alt, slipper for nemt, sider med snotten i en ipad, computer, mobil, playstion tv og spiller for meget skyde spil osv. De ser tv, film og tror verden skal Gøres ligeså. 

Når de så endelig kommer udenfor, under åben himmel,i frisk luft, så tror de verden er som alt it'en indenfor, så de vokser op og bliver ligeså syge i hovedet som det forældrene har givet dem lov til at side med snotten i. 

Derfor skyder de eller stikker de folk, for det er det de tror man Gør udenfor husets fire vægge. 

Børn får mobil allerede når de er seks år, efterfulgt af ipad, computer osv, de vokser op med en helt forkert viden, de ser de forkerte ting, de bliver skøre i hovedet af det for at sige det pænt, så som voksne mennesker Gør de hvad de selv har set og lært.

man ser ikke børn gå til fx spejder eller være uden en mobil osv, jeg tror på at børn desværre vokser op og bliver helt forkerte voksne mennesker, med den måde de bliver opdraget på nu om dage desværre. 

Hold nu op hvor er du genereliserende og så kan du ikke engang stå ved det? 

Min søn bliver snart 6 og han får da ihvertfald ikke en telefon. Og jo, børn går til spejder, ellers ville det jo ikke eksisterer længere. 

Anmeld Citér

7. november 2016

nilletøz

Wampires skriver:

Ja jeg har dog fri om tirsdagen og hver anden lørdag+søndag...

men ellers kom forbi og sig hej...

det har virkelig påvirket næsten alle derinde..

i dag var der 1 minuts stilhed for hende... og der var vitterlig stilhed... alle havde lagt deres arbejdsopgaver og slukket alle maskiner og stod bare helt stille og kiggede ud i luften...

hvis nogen havde tabt en nål havde det runget som hvis det var en håndgranat...

Det skal jeg nok sige til hende... 

uhh for helt kuldegysninger.. det er virkelig så tragisk at en så ung kvinde som ovenikøbet var gravid skulle miste livet��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.