32-årig gravid kvinde dræbt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.450 visninger
29 svar
135 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. november 2016

Vivienne

Jeg kan simpelthen ikke lade være med at tænke på hende og hendes baby 

Hvem gør dog sådan noget? Hvor er det en syg verden vi lever i. 

Må de hvile i fred 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er simpelhen for sindssygt! Vh stine

Anmeld Citér

5. november 2016

Spirrevip

Jeg fældte også en lille tåre da jeg så det. Det er, til tider, en grusom verden vi lever i.

Anmeld Citér

5. november 2016

Vivienne

Spirrevip skriver:

Jeg fældte også en lille tåre da jeg så det. Det er, til tider, en grusom verden vi lever i.

Ja det er. Det værreste ved det hele er at der står at det er en ukendt gerningsmand, som hun ikke har kendt. 

Sikke en tragedie for hende og hele hendes familie og vennekreds

Anmeld Citér

5. november 2016

Anonym

Efter min mening, så lever de unge mennesker i en for let verden. 

De bliver kørt til alt, slipper for nemt, sider med snotten i en ipad, computer, mobil, playstion tv og spiller for meget skyde spil osv. De ser tv, film og tror verden skal Gøres ligeså. 

Når de så endelig kommer udenfor, under åben himmel,i frisk luft, så tror de verden er som alt it'en indenfor, så de vokser op og bliver ligeså syge i hovedet som det forældrene har givet dem lov til at side med snotten i. 

Derfor skyder de eller stikker de folk, for det er det de tror man Gør udenfor husets fire vægge. 

Børn får mobil allerede når de er seks år, efterfulgt af ipad, computer osv, de vokser op med en helt forkert viden, de ser de forkerte ting, de bliver skøre i hovedet af det for at sige det pænt, så som voksne mennesker Gør de hvad de selv har set og lært.

man ser ikke børn gå til fx spejder eller være uden en mobil osv, jeg tror på at børn desværre vokser op og bliver helt forkerte voksne mennesker, med den måde de bliver opdraget på nu om dage desværre. 

Anmeld Citér

5. november 2016

nilletøz

Det så frygteligt... 

en fra vores opgang var kollega med hende, i magasin.  De havde vidst et tæt forhold����

Anmeld Citér

5. november 2016

Aristocats

Anonym skriver:

De bliver kørt til alt, slipper for nemt, sider med snotten i en ipad, computer, mobil, playstion tv og spiller for meget skyde spil osv. De ser tv, film og tror verden skal Gøres ligeså. 

Når de så endelig kommer udenfor, under åben himmel,i frisk luft, så tror de verden er som alt it'en indenfor, så de vokser op og bliver ligeså syge i hovedet som det forældrene har givet dem lov til at side med snotten i. 

Derfor skyder de eller stikker de folk, for det er det de tror man Gør udenfor husets fire vægge. 

Børn får mobil allerede når de er seks år, efterfulgt af ipad, computer osv, de vokser op med en helt forkert viden, de ser de forkerte ting, de bliver skøre i hovedet af det for at sige det pænt, så som voksne mennesker Gør de hvad de selv har set og lært.

man ser ikke børn gå til fx spejder eller være uden en mobil osv, jeg tror på at børn desværre vokser op og bliver helt forkerte voksne mennesker, med den måde de bliver opdraget på nu om dage desværre. 

Selvom jeg heller ikke støtter brug af iPad mm. til underholdning af børn (dog af andre årsager), så tror jeg ikke ligefrem at dét fremkalder unge mennesker til at blive koldblodige mordere! Selvfølglig går almindelige unge mennesker ikke rundt og tror at man skyder og stikker folk ned i den virkelige verden - hvad er det da for en måde at koble tingene sammen på? At børn får stukket en iPad eller computer i hovedet gør dem da ikke dårligt opdraget uden virkelighedssans - og det har da intet at gøre med, om man bliver voldsmand! Helt ærligt altså.

Anmeld Citér

5. november 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Ej altså... Det er altså bare ikke sandt. Voldelige videospil eller film gør ikke folk til mordere. Tror du ikke folk slog hinanden ihjel for 50 år siden? Ja, hvis noget så er det en mere sikker verden som vores børn vokser op i.

Anmeld Citér

5. november 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Syg SYG verden vores børn vokser op i!

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym

Vivienne skriver:

Ja det er. Det værreste ved det hele er at der står at det er en ukendt gerningsmand, som hun ikke har kendt. 

Sikke en tragedie for hende og hele hendes familie og vennekreds

Det tror jeg ikke politiet ved på.nuværende tidspunkt. J

Umiddelbart er mit gæt, at dét er en hun kender og dét muligvis har noget med barnet at gøre.

Men det er jo vildt tragisk uanset hvad..så frygteligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.