Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Kan i hjælpe mig med at nævne nogle sange (gerne semi uhyggelige) som de fleste bør kende. Skal bruge det til en halloween quiz Men de uhyggelige sange jeg har googlet mig frem til, er ældre sange, og dem tvivler jeg på deltagerne kender. Så findes der overhovedet semi uhyggelige sange som folk burde kende? Den eneste på listen indtil videre er Thriller
Kan i hjælpe mig med at nævne nogle sange (gerne semi uhyggelige) som de fleste bør kende.
Skal bruge det til en halloween quiz
Men de uhyggelige sange jeg har googlet mig frem til, er ældre sange, og dem tvivler jeg på deltagerne kender.
Så findes der overhovedet semi uhyggelige sange som folk burde kende? Den eneste på listen indtil videre er Thriller
This is halloween
I am in love with a monster(ved ikke om det er titlen)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Troldemommi skriver: Højt på en gren en krage den syntes Johanne er så uhyggelig fordi jægeren skyder den
Højt på en gren en krage
den syntes Johanne er så uhyggelig fordi jægeren skyder den
Det var den aller første sang jeg tænkte på. Jeg syntes den var mega uhyggelig da jeg var barn. især når Sebastian synger den
Monski skriver: Det var den aller første sang jeg tænkte på. Jeg syntes den var mega uhyggelig da jeg var barn. især når Sebastian synger den
Det var det også ved mig, jeg troede det var til mindre børn, derfor jeg skrev det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128