Uhyggelige sange som er nemme at gætte :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
12 svar
6 synes godt om
4. november 2016

Loa

Kan i hjælpe mig med at nævne nogle sange (gerne semi uhyggelige) som de fleste bør kende. 

Skal bruge det til en halloween quiz  

Men de uhyggelige sange jeg har googlet mig frem til, er ældre sange, og dem tvivler jeg på deltagerne kender.

Så findes der overhovedet semi uhyggelige sange som folk burde kende? Den eneste på listen indtil videre er Thriller

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2016

AnoMom

Loa skriver:

Kan i hjælpe mig med at nævne nogle sange (gerne semi uhyggelige) som de fleste bør kende. 

Men de uhyggelige sange jeg har googlet mig frem til, er ældre sange, og dem tvivler jeg på deltagerne kender.

Så findes der overhovedet semi uhyggelige sange som folk burde kende? Den eneste på listen indtil videre er Thriller

Er det for børn eller voksne? :-)

hvis det er for voksne så er der denne:

Slayers sang om Ed Gein - Dead Skin Mask

for børn var den første jeg tænkte på 

uh uhyggen holder fri :-)

Anmeld Citér

4. november 2016

Troldemommi

Loa skriver:

Højt på en gren en krage

den syntes Johanne er så uhyggelig fordi jægeren skyder den 

Anmeld Citér

4. november 2016

Billemyre

Årh, den er svær!

Kan kun komme på to (udover Thriller ) og det er "This is Halloween" fra Tim Burtons film "Nightmare Before Christmas". Marilyn Manson har også lavet en version af den.

Hvor kendt den lige er, ved jeg ikke, men den er da et bud.

Og derudover kom jeg til at tænke på titelsangen fra "Ghostbusters"  Selve sangen er godt nok ikke så uhyggelig, men temaet er da spot on 

Anmeld Citér

4. november 2016

Loa

Billemyre skriver:

Årh, den er svær!

Kan kun komme på to (udover Thriller ) og det er "This is Halloween" fra Tim Burtons film "Nightmare Before Christmas". Marilyn Manson har også lavet en version af den.

Hvor kendt den lige er, ved jeg ikke, men den er da et bud.

Og derudover kom jeg til at tænke på titelsangen fra "Ghostbusters"  Selve sangen er godt nok ikke så uhyggelig, men temaet er da spot on 

Ghostbusters, selvfølgelig  

Ja det er lidt svært, for deltagerne er voksne, men unge voksne, så det må ikke være for gamle sange

Anmeld Citér

4. november 2016

Loa

AnoMom skriver:

Er det for børn eller voksne? :-)

hvis det er for voksne så er der denne:

Slayers sang om Ed Gein - Dead Skin Mask

for børn var den første jeg tænkte på 

uh uhyggen holder fri :-)

Voksne - men unge voksne. 

Sangen der kender jeg dog ikke, så tror jeg heller ikke de andre gør, da jeg er en af de ældste

Anmeld Citér

4. november 2016

Loa

Troldemommi skriver:

Højt på en gren en krage

den syntes Johanne er så uhyggelig fordi jægeren skyder den 

Haha hvor sødt

Anmeld Citér

4. november 2016

AnoMom

Loa skriver:

Voksne - men unge voksne. 

Sangen der kender jeg dog ikke, så tror jeg heller ikke de andre gør, da jeg er en af de ældste

Hehe. Det er nok også hvilken musik smag man er til. Slayer er desth metal/hård rock 

Anmeld Citér

4. november 2016

nielsen80

Triller af Michael Jackson...

Wild rose af Nick Cave

Enter sandman af Metallica 

hmm så har jeg ikke lige flere....

Anmeld Citér

4. november 2016

Super-Mom

Loa skriver:

Volbeat - Room 24 

marilyn manson - if i was your wampire 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.