Er det fair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2016

Anonym trådstarter

mange tak for alle jeres svar...

jeg er normalt ikke en der kommer for sent...

faktisk er jeg altid på min arbejdsplads 20-40 minutter førend jeg skal møde netop for at imødekomme problemer med togene...

dette var ekstra ordinært og jeg føler at det var lidt småligt da de faktisk har haft skyldt mig over 100 timers overarbejde som jeg har allernådigst fået lov at afspadsere efter 6 måneder og et opkald fra fagforeningen til tidligere leder...

så derfor blev jeg sådan lidt da de tager fat i mig lige inden jeg går hjem i dag og siger om jeg bliver den ekstra time i dag eller i morgen...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2016

Kay

Anonym skriver:

mange tak for alle jeres svar...

jeg er normalt ikke en der kommer for sent...

faktisk er jeg altid på min arbejdsplads 20-40 minutter førend jeg skal møde netop for at imødekomme problemer med togene...

dette var ekstra ordinært og jeg føler at det var lidt småligt da de faktisk har haft skyldt mig over 100 timers overarbejde som jeg har allernådigst fået lov at afspadsere efter 6 måneder og et opkald fra fagforeningen til tidligere leder...

så derfor blev jeg sådan lidt da de tager fat i mig lige inden jeg går hjem i dag og siger om jeg bliver den ekstra time i dag eller i morgen...

Du har ikke noget afspadsering du kan bruge? 

Jev kanvgodt forstå det er frustrerende men se på det som de 100 timer du først ikke kunne få lov at afspadsere var jo "dine fri timer" der var blevet taget fra dig... altså timer med ekstra arbejde og ret skal være ret dem skal du havde... 

Men denne time er jo "din arbejdsgives tid" som du jo igen ret skal være ret skal betale tilbage på den ene eller den anden måde... 

Så lige så gerne som du ville havde din afspadsering dengang som var din ret  vil dit arbejde havde den time som de har ret til... og ja det er pisse firkantet men det er man nød til at være hvis man skal kunne holde på sin ret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.