Jeres ynglings storby, og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
MommyX2 skriver:

PRAG  

Jeg har været i Prag 5 gange og det er simpelthen den smukkeste by. Utrolig meget at se og opleve, billigt mad og transport. Nemt at komme rundt over det hele, enten på gåben eller med tram som kører hele tiden. Meget venlige og hjælpsomme mennesker, smukke ældre bygninger, og meget meget mere. 

Der er noget at lave hvor som helst man er der, der er gade musik, hygge og altid gang i byen. De har noget fantastisk mad og endnu bedre desserter. Man kan vælge at være i områder med mange mennesker eller tage lidt rundt og finde et af de mere rolige kvarterer, der er utallige muligheder. 

Selv efter at have været der 5 gange har jeg stadig meget jeg gerne vil se som jeg ikke har fået nået de gange jeg har været der.  Prag har både en fantastisk by, men også en utrolig smuk natur hvis man giver sig tid til at se det 

Bare det at du skriver at desserten en bedre, er nok til at lokke mig vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2016

FrøMor

Bare det at du skriver at desserten en bedre, er nok til at lokke mig vh stine

De har utrolig mange former for søde sager, og de har en masse gadesælgere hvor de sælger søde sager du måske aldrig har hørt om før. Sådan var det for mig da jeg var der 

Vil nu sige at Italien også har utrolig gode desserter, nok mest is og pandekager, men Prag topper det flere gange netop på grund af den fantastiske by.

Boede på et billigt smukt 4 stjernet hotel hvor der var den smukkeste udsigt ud over park og bjerge (4 etage) og tram stoppested mindst 20 meter fra hotel indgangen, det kunne ikke være nemmere 

Anmeld Citér

3. november 2016

KissMeKissMeKissMe

København! 

Efter at have boet i forskellige storbyer omkring i Europa, er det bare gået op for mig hvor meget jeg elsker Danmark. Jeg er mega kedelig, men det er sandheden. 

Anmeld Citér

3. november 2016

Tranebaer

StineW79 skriver:

Chicago har jeg faktisk ik hørt så meget om, men det ku være værd at undersøge og overveje!

Drømme om at komme til Paris!! Vh stine

Chicago er også lidt "overset", fordi de fleste der tager turen til USA tager til New York. Og alternativt LA eller San Francisco. Har også været i San Francisco og flere gange i New York, men Chicago er helt speciel Enormt flot gammel arkitektur kombineret med at det stadig er skyskrabere, masser shopping, park, kanal gennem byen, vand, super hyggeligt og rigtig american. Klart anbefalelsesværdigt, og man kan flyve direkte fra København.

Anmeld Citér

4. november 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Uh tror ikke jeg har en enkelt yndlings storby. 

Berlin er helt fantastisk. Var der for første gang i sommers, og det er bestemt ikke sidste gang, vi tager derhen. 

Elsker Paris og alt, hvad den har at tilbyde. 

Barcelona ligger højt på min liste - den var i mange år min yndlings by, og jeg skal derhen igen til sommer. 

Badjar i Algeriet var altså noget helt specielt. Bjerget inde i byen, som vi besteg, kulturen, maden, arkitekturen mm - den var helt fantastisk. 

Jeg har været heldig at se mange mange storbyer i Europa, men om nogle år, når ungerne er blevet større, vil jeg tage dem med til USA, så vi kan opleve det. 

Drømmer om at se Washington DC - arkitekturen og museerne der er noget helt for sig selv, og Derudover vil jeg gerne se NYC. 

London er ikke på min liste her som så, da jeg er der en gang om måneden ca, og derfor for mig blot er en del af mit liv. Den er stadig fantastisk selvfølgelig, men ikke en destination for rejse  

Anmeld Citér

4. november 2016

Xolia

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger vist sig selv, men hvilken storby er jeres ynglings storby og hvorfor? Vh stine

Paris.

Jeg har været der 7-8 gange efter jeg boede i en forstad til Paris i 10 mdr.  Det er mit andet hjem og har så mange minder sammen med kæresten. Vi tager alle 6 afsted nytårsaften og glæder mig som bare...

Den er hyggelig, fantastisk og man ser altid noget nyt....

Ihhhhh. ....hvor jeg glæder mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.