Uden tvivl New York City. En by jeg helst tager til mindst en gang om året (og flyttede dertil, hvis der ikke lige var noget med 2 børn, besvær med at få visa og lige skulle finde nyt arbejde til os begge der

. Der er masser af kultur og shopping, mange forskellige kvarterer og kulturer. Selvfølgelig er der ikke kun positive ting, og deres omgang med butikker og restauranters skrald, der bare smides i store dynger ude ved vejen til det samles op er en irritation for mig, men der er jo ikke plads til store industriskraldespande på gaden.
London var min absolutte yndlingsby, indtil jeg mødte NYC og har nok været der mindst 50 gange efterhånden (nogle gange dog kun en halv dag på gennemrejse
)
I Europa er jeg også meget glad for Rom, Barcelona og Berlin. I USA er favoritterne ud over NYC San Fransisco og Chicago. Jeg mangler stadig at udforske Asien, men her står bl.a. Bangkok på ønskesedlen. Jeg har haft nogle få dage i Tokyo og Hong Kong i forbindelse med arbejde og har også positivt indtryk af dem, men har ikke nået at udforske dem så meget.
Anmeld
Citér