Arbejdsmiljø repræsentant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Der er nok en grund til din leder opfordrer dig til at stille op... som sagt skal en leder slet ikke blande sig i dette. 

Pænt ulækkert og temmeligt udspekuleret er min mening .. ikke din skyld selvfølgelig 

Tak for dit input...

Ja, vi tænker ihvertfald ikke ens om titlen og det, der følger med...

Men jeg ville virkelig gerne og jeg ved at jeg kunne få bugt med en masse negativt i personalegruppen og arbejdsmiljøet generelt...men det bliver ikke som koordinator...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2016

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

En ansat ville da aldrig komme med sine problemer om arbejdsmiljø til dig, du er jo tæt på chefen, syntes overhovedet ikke din chef burde sige sådan noget, kan du ikke selv se hvilken situation du sætter de andre ansatte i? 

Jeg undrer mig hvis du ikke kan se det...

Tak for dit input!

Jo jeg kan sagtens se problematikken! Men det er rart nogle gange at få flere øjne på sagen...

Anmeld Citér

3. november 2016

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det er jo netop pga. hendes tvivl og betænkeligheder, hun skriver og spørger til vores holdning. Hvis hun slet ikke kunne se problematikken, ville hun ikke spørge. 

Præcis!

Anmeld Citér

3. november 2016

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Fair nok 

Håber godt nok hun siger nej tak 

Det gør hun

Anmeld Citér

3. november 2016

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg er selv AMR samt TR-suppleant, og selv uden at have en særlig kontakt til vores ledere eller specielle arbejdsvilkår som dine, så synes jeg faktisk, det kan være en svær balancegang i visse situationer. Jeg ville ikke sætte mig selv i den situation, du kan komme til at stå i - det kan komme til at "slide" på dig med sladder og mistillid til, om du er ledelsens eller medarbejdernes "mand", og det er heller ikke fair over for dine kolleger. I gode tider uden konflikter kan det såmænd nok gå, men hvis der bliver problemer, kan du komme i klemme. 

Egentlig synes jeg, din leder burde få at vide, at det er en upassende opfordring. Omvendt forstår jeg måske godt, det kan være svært at sige til hende - men så tænk på, hvor svært det ville være for dig at tage hul på endnu mere konfliktfyldte emner! 

Mange tak for dit input! 

Jeg er enig med dig hele vejen...det bliver noget snask hvis jeg kommer mere ind i gråzonen! Det er ihvertfald ikke hensigtsmæssigt med den position man får som AMIR! Det skal medarbejderne kunne regne med og stole 100% på mig og jeg skal være på deres side...det vil jeg aldrig kunne være! Desværre, for vil virkelig gerne prøve kræfter med det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.