Trianglen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2016

FrøMor

BienBlomsten skriver:

Vi var inde hos Jens. Han var meget rolig af gemyt og havde en stille humør. Han leverede en rigtig hård besked til os, på en faktuel måde, og derefter var han mere personlig og optimistisk. Han gav os håb. 

Det min kæreste især synes var rat, var at man ved at alle der sidder der i venteværelset er i samme situation og alle mænd der kommer ind med små poser til skranken, kommer alle fordi de skal aflevere sædprøver. Han følte at det var okay at se andre i øjnene. 

Ej, hvor lyder det godt. Jeg ved endnu ikke hvem vi kommer ind hos, men ser bare frem til at det bliver den 22. af og til går tiden sørme så langsomt i disse situationer 

Er glad for at i fik håb af at være der  Held og lykke til jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2016

BienBlomsten

MommyX2 skriver:

Ej, hvor lyder det godt. Jeg ved endnu ikke hvem vi kommer ind hos, men ser bare frem til at det bliver den 22. af og til går tiden sørme så langsomt i disse situationer 

Er glad for at i fik håb af at være der  Held og lykke til jer 

Tak

Du har ret, ventetiden er svær. 

Anmeld Citér

22. november 2016

FrøMor

Så blev det endelig vores tur på Trianglen.

Vi blev tilset af Bettina. Hun var meget flink, stille og rolig. Hun var blid og gav sig god tid.

Ultralyds scanning var hurtigt overstået og der var ingen gener. Jeg har normalt svært ved at slappe af under sådanne undersøgelser, men det gik utrolig godt og jeg slappe helt af. Vi fik lov at følge med på storskærmen i rummet.

Størstedelen af undersøgelserne, blodprøver m.m. er overstået og OK, nu mangler vi kun at få svar på de sidste få. Hvis de resterende siger OK, så bliver jeg insemineret i start-midt December 

Det er utrolig spændende, og vi kunne ikke være mere glade for at vi valgte Trianglen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.