Trianglen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
12 svar
2 synes godt om
2. november 2016

BienBlomsten

Hej

Vi har efter to år, nu fået en henvisning til f-klinik. Vores egen læge anbefalede trianglen, og der har vi første samtale her d. 10.  

Nogle der har erfaringer eller gode råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2016

Putomanen

Vi gik på Trianglen efter endt forløb i det offentlige. Vi havde Kåre som læge.

Det er et fantastisk sted, super sødt personale, og de prøvede aldrig at prakke os falske forhåbninger på. De var meget realistiske og professionelle.

Jeg kan kun anbefale klinikken 

Anmeld Citér

2. november 2016

FrøMor

Hvor spændende  

Vi har første samtale den 22 i denne måned på Trianglen, så kan ikke give vores erfaringer endnu, men de virker utrolig søde og meget nemme at snakke med.

Jeg snakkede med dem i telefon i lidt over 30 min, da vi havde en del at snakke om, og ikke en eneste gang følte jeg at, hun ville have mig af røret, hun var meget tålmodig, hjælpsom og informativ. De giver sig god tid til dig/jer og er mere end villige til at hjælpe.

De virker utrolig professionelle og vi har ingen bekymringer om at komme op til dem.

I må have held og lykke d. 10 

Anmeld Citér

2. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg vil til enhver tid anbefale Trianglen, for deres super kompetente og omsorgsfulde behandling. Det betød rigtig meget for os at være i gode hænder. 

Fertilitetsklinikker i Danmark har generelt alle gode resultater - og der er ikke den store forskel. Så vælg et sted med god kemi, og gerne et som ikke ligger for langt fra jeres bopæl/arbejde, når I skal frem og tilbage et utal af gange. 

Held og lykke!

Anmeld Citér

5. november 2016

Baby-Crazy

Jeg har hørt rigtig godt om stedet! Hvis jeg skal videre i det private bliver det nok der...

Anmeld Citér

5. november 2016

grinny

Har fået foretaget 4 x IUI hos dem.

De er virkelige søde og imødekommende 

Anmeld Citér

12. november 2016

BienBlomsten

Putomanen skriver:

Vi gik på Trianglen efter endt forløb i det offentlige. Vi havde Kåre som læge.

Det er et fantastisk sted, super sødt personale, og de prøvede aldrig at prakke os falske forhåbninger på. De var meget realistiske og professionelle.

Jeg kan kun anbefale klinikken 

Tak

Vi er nu startet og har en god mavefornemmelse. De virker professionelle og tager sig tid til at lytte. 

Anmeld Citér

12. november 2016

BienBlomsten

MommyX2 skriver:

Hvor spændende  

Vi har første samtale den 22 i denne måned på Trianglen, så kan ikke give vores erfaringer endnu, men de virker utrolig søde og meget nemme at snakke med.

Jeg snakkede med dem i telefon i lidt over 30 min, da vi havde en del at snakke om, og ikke en eneste gang følte jeg at, hun ville have mig af røret, hun var meget tålmodig, hjælpsom og informativ. De giver sig god tid til dig/jer og er mere end villige til at hjælpe.

De virker utrolig professionelle og vi har ingen bekymringer om at komme op til dem.

I må have held og lykke d. 10 

Tusind Tak. 

De var lige så søde som du beskriver dem Lægen tog sig god tid til at lytte og var meget ærlig på en god måde. 

Held og lykke til jer også

Anmeld Citér

13. november 2016

FrøMor

BienBlomsten skriver:

Tusind Tak. 

De var lige så søde som du beskriver dem Lægen tog sig god tid til at lytte og var meget ærlig på en god måde. 

Held og lykke til jer også

Det lyder rigtig godt  Jeg er glad på jeres vegne 

Nu glæder vi os endnu mere til at komme derop, det er altid rart med mennesker der er gode til at lytte, specielt i sådan en situation.

Må jeg spørge hvem I kom ind hos?

Tusind tak, vi tæller ned og ser frem til at komme derop 

Anmeld Citér

14. november 2016

BienBlomsten

MommyX2 skriver:

Det lyder rigtig godt  Jeg er glad på jeres vegne 

Nu glæder vi os endnu mere til at komme derop, det er altid rart med mennesker der er gode til at lytte, specielt i sådan en situation.

Må jeg spørge hvem I kom ind hos?

Tusind tak, vi tæller ned og ser frem til at komme derop 

Vi var inde hos Jens. Han var meget rolig af gemyt og havde en stille humør. Han leverede en rigtig hård besked til os, på en faktuel måde, og derefter var han mere personlig og optimistisk. Han gav os håb. 

Det min kæreste især synes var rat, var at man ved at alle der sidder der i venteværelset er i samme situation og alle mænd der kommer ind med små poser til skranken, kommer alle fordi de skal aflevere sædprøver. Han følte at det var okay at se andre i øjnene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.