Hvad laver i sådan en fredag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2009

LotteGabriella

Zafir skriver:

På vej hjem med TOGET fra kbh. For første gang mens jeg bor i Odsherred = de sidste 7 år hehe

Men man kan ikke altid have en bil desværre...

Men har haft tøseaften med min veninde  Været ude og få vores brazil og været på sex og erotikmesse i kb hallen... Zzzz... Det har ikke udviklet sig de sidste 10 år Men - jeg fik en super lækker læderkjole, som var sat ned fra 2000 kr til 500  Fordi det var en rest - tilfældigvis i 'Sidde perfekt på mig' størrelse!! YAY... Så det var det værd anyways 

Når jeg kommer hjem har vi huset fuld af gæster...  Så det er jo dejligt.

Giver dig ret....når man har været til erotikmesse én gang, ja så har man set det....der er aldrig noget NYT

Men total NICE med en ny hot kjole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Tina2

Vi har været hos nogle venner og spise og se Vild med dans:-)

Sidder så lige her og stener med en kop kaffe, men skal ha fundet tøj osv frem til imorgen, vi skal til min nieces navngivningsfest i Århus imorgen til middag:-) Blir dejligt at se hele familien igen:-)

Anmeld

2. oktober 2009

ønskebørn74

Vi er lige kommet hjem fra Fest og skal til feest igen imorgen... Hård weekend!!

Men dejlig

Anmeld

2. oktober 2009

heaven

Jeg er lige kommet hjem fra hygge med 2 kollegaer/veninder...... vi har været på kinesisk restaurent og derefter på cafe....

Jannie - mæt, træt og glad

Anmeld

3. oktober 2009

Stineve

Diana... skriver:

Jamen det svinger lidt synes jeg nogen nætter vågner han hver halve time andre 2 gang på en nat i går nat sov han fra 19.30 til 6.30 uden at vågne det er sgu et par måneder siden vi har prøvet det så det var helt mærkeligt.

Ej hvor hyggeligt og tillykke med svigermor 

He he.. ja det må være en mærkelig , men dejlig følelse når de kan sove helt igennem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.