Hvad laver i sådan en fredag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

Diana...

Ja jeg sider ved computeren, da manden har overtaget fjernbetjeningen. 

Jeg sidde og over vejer om jeg skal gøre rent eller gå i seng og læse lidt.

Hvad laver i skønne tøser?

Knus Diana der røv keder sig ha ha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Stineve

Hej Diana

Min kæreste og jeg er lige kommet hjem fra en tur i Roskilde hvor vi shoppede lidt, han fik film og jeg fik købt en vinterjakke...

nu sidder jeg lidt på somputeren og senere skal vi se film og spise masser af guf

Hvad laver Lucas - sover ? 
så kunne du jo gå ind og få en god lur, eller læse lidt i sengen ....

Anmeld

2. oktober 2009

Diana...

Stineve skriver:

Hej Diana

Min kæreste og jeg er lige kommet hjem fra en tur i Roskilde hvor vi shoppede lidt, han fik film og jeg fik købt en vinterjakke...

nu sidder jeg lidt på somputeren og senere skal vi se film og spise masser af guf

Hvad laver Lucas - sover ? 
så kunne du jo gå ind og få en god lur, eller læse lidt i sengen ....

Jep jep Lucas sover skam det har han gjort et par timer nu 

Det lyder da bare som en rigtig hygge daf/aften.

Knus

Anmeld

2. oktober 2009

ekzunz

Jeg stener bare med computeren mens nyhederne kører i baggrunden.....og keder mig... Nu vil jeg putte de små som fik lov til at blive lidt længe oppe og se en tegnefilm - nu er den slut og de kravler rundt på mig på sofaen - så nu skal de i seng. Manden er gået i kælderen for at træne sammen med sin bror, Kenneth har en kammerat på besøg, og Per ældste datter er også på besøg. Men når man tænker på at vi er så mange er her faktisk forbavsende roligt......

Nu har jeg lige taget en ordentlig slurk Pectyl hostesaft, så nu falder jeg i søvn inden længe....

Anmeld

2. oktober 2009

Becks

Diana... skriver:

Ja jeg sider ved computeren, da manden har overtaget fjernbetjeningen. 

Jeg sidde og over vejer om jeg skal gøre rent eller gå i seng og læse lidt.

Hvad laver i skønne tøser?

Knus Diana der røv keder sig ha ha.

Keeeeeeder mig!!!

Skal snart i seng, for skal jobbe i weekenden - Saa skal op kl. 5:30 baade loerdag og soendag

God weekend til jer alle 3 soede

Anmeld

2. oktober 2009

Stineve

Hvor dejligt!...  
Hvordan går det egentlig med hans søvn for tiden ? 

ja, det er virkelig skønt med en rigtig slappe af aften/weekend... vi nyder det skam også.... og i morgen står den på 48års fødselsdag hjemme hos svigermor... det skal nok blive hyggeligt!..

Anmeld

2. oktober 2009

LotteN

jeg kender det alt for godt Diana. jeg sidder også og røv keder mig...
Kæresten er på vagt, så jeg sidder bare herhjemme og stener foran comp., og flimmeren!!!
jeg har brugt de sidste par dage på at gøre rent, da lærke har børnesår og derfor ikek må komme i dagpleje -så hyggeligt -not! alle de undervisnongstimer jeg går glip af - øvøv

Anmeld

2. oktober 2009

Diana...

Znuzke skriver:

Jeg stener bare med computeren mens nyhederne kører i baggrunden.....og keder mig... Nu vil jeg putte de små som fik lov til at blive lidt længe oppe og se en tegnefilm - nu er den slut og de kravler rundt på mig på sofaen - så nu skal de i seng. Manden er gået i kælderen for at træne sammen med sin bror, Kenneth har en kammerat på besøg, og Per ældste datter er også på besøg. Men når man tænker på at vi er så mange er her faktisk forbavsende roligt......

Nu har jeg lige taget en ordentlig slurk Pectyl hostesaft, så nu falder jeg i søvn inden længe....

Åhh det lyder bare som en rigtig hygge aften altså. 

Du må bare sove rigtig dejligt.

Knus

Anmeld

2. oktober 2009

Diana...

Beck skriver:

Keeeeeeder mig!!!

Skal snart i seng, for skal jobbe i weekenden - Saa skal op kl. 5:30 baade loerdag og soendag

God weekend til jer alle 3 soede

Åhh smukke det var bare tidlig og så på en lørdag   Jeg vil tænke på dig i morgen.

Du må sove dejligt søde.

Og god weekend til dig os.

Anmeld

2. oktober 2009

Diana...

Stineve skriver:

Hvor dejligt!...  
Hvordan går det egentlig med hans søvn for tiden ? 

ja, det er virkelig skønt med en rigtig slappe af aften/weekend... vi nyder det skam også.... og i morgen står den på 48års fødselsdag hjemme hos svigermor... det skal nok blive hyggeligt!..

Jamen det svinger lidt synes jeg nogen nætter vågner han hver halve time andre 2 gang på en nat i går nat sov han fra 19.30 til 6.30 uden at vågne det er sgu et par måneder siden vi har prøvet det så det var helt mærkeligt.

Ej hvor hyggeligt og tillykke med svigermor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.