Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Jahh, tror jeg også de kan, men da jeg var 4+1, så min test sådan her ud - og blev rykket 2 dage frem til NF, så jeg i princippet var 4+3 der - og den er ikke i nærheden af din Det håber jeg også for dig - det er så kæmpe stort Alt held og lykke herfra
Jahh, tror jeg også de kan, men da jeg var 4+1, så min test sådan her ud - og blev rykket 2 dage frem til NF, så jeg i princippet var 4+3 der - og den er ikke i nærheden af din
Det håber jeg også for dig - det er så kæmpe stort Alt held og lykke herfra
Altså to streger betyder jo to streger.. Så syntes også at din test er ganske flot Hvor langt er du i graviditeten nu? Men ja, mine er godt nok tydlige... Men måske producere jeg bare meget progestron... Eller måske er det tvillinger
Mange mange tak!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
thildee skriver: Altså to streger betyder jo to streger.. Så syntes også at din test er ganske flot Hvor langt er du i graviditeten nu? Men ja, mine er godt nok tydlige... Men måske producere jeg bare meget progestron... Eller måske er det tvillinger Mange mange tak!
Altså var heller ikke i tvivl om den var positiv, men din test er da noget helt andet Åhh ja - hvem ved om der gemmer sig to, man kan nemt blive overrasket
Er 22+1 i dag, så det går langsomt fremad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128