Anonym skriver:
Der skulle ikke være sket mere. Andet at min søn angivelige skulle have været anfører og sagt at hun skulle tage bukserne af nu så De kunne se hendes Tissekone. Vi har fået af vide der intet er sket men vi skulle have viden om episoden hvilket jo er fint nok. Men jeg må indrømme jeg har lidt svært ved måden det er tacklet å. Bliver ringet op med en "underligt" telefonbesked om at jeg så skal kontakte dem.
Min søn er 6 år gammel og tror det har været med hans jævnaldrene (hvor mange ved jeg ikke) Det er sket i sfo tiden her i sommer.
Så synes jeg, som flere også skriver, at det er almindelig, uskyldig leg, hvor pigen har sagt fra, og drengene har accepteret og respekteret hende. Det lyder i mine ører sundt og ikke som noget, der skal gøres en sag ud af.
En idé kunne være, at du anerkendte din søn for netop at have accepteret og respekteret pigens "nej", og forhåbentligt er pigen blevet anerkendt for at kunne mærke, at hun blev bedt om noget, hun ikke havde lyst til og klart sagde fra. Du kan evt. fortælle sfo'en, hvordan du har håndteret informationen, og så burde den være lukket der.
Anmeld
Citér