Skulle jeg mon købe en tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2016

Maalene

Anonym skriver:

Ja der kan man bare se,  jeg er også så nervøs om jeg kommer for tidligt eller for sent til nf ville jo være så dumt, bare fordi man ikke ved noget.. Jeg håber at få fat i en af klinikkerne i morgen og så kunne få en tid. Har fundet et sted hvor man kan købe en pakke med både tidlig scanning og en kønsscanning (når den tid er) samlet for 800 kr.. Så jeg håber.. Går og er så frustreret og ved alt ikke hvad jeg skal forholde mig til.

Kan jeg virkelig godt forstå - betyder ikke så meget du kommer for tidligt til NF, for så får du "bare" en ny tid, men hvis du kommer for sent er der ikke så meget at gøre - og er da en rimelig væsentlig scanning at komme afsted til 

Håber det lykkes at få fat i dem i morgen, ellers tænker jeg at pengene er givet godt ud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2016

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå - betyder ikke så meget du kommer for tidligt til NF, for så får du "bare" en ny tid, men hvis du kommer for sent er der ikke så meget at gøre - og er da en rimelig væsentlig scanning at komme afsted til 

Håber det lykkes at få fat i dem i morgen, ellers tænker jeg at pengene er givet godt ud 

Ja det har du ret i, det bare sådan en øv følelse at rende rundt med..

jaa vi krydser fingre for at de måske har en hurtig tid til mig 

Anmeld Citér

2. november 2016

God-mor

Anonym skriver:

Ja okay , synes virkelig også selv det er sært...  Men som sagt da jeg sad ved lægen igår følte jeg bare at de var helt okay og først da jeg kom hjem gik det op for mig at jeg egentlig ikke synes det var helt okay

jeg forsøger at få fat inden scanningsklinik i morgen formiddag og hvis jeg ikke kan få en tid inden for overkommelig tid må jeg have ringet til lægen igen..

sidste gang blev der også begået en fejl i forbindelse med nf fordi at lægehuset tog blodprøven 4dage for tidligt, øv øv

Håber du finder ud af noget så du får vished og kan føle dig tryg

Anmeld Citér

3. november 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Håber du finder ud af noget så du får vished og kan føle dig tryg

Ringede til klinikken kl 9. Og var så heldig at de havde et afbud til 11.30 så nu sidder jeg i venteværelset og venter på detbliver min tur..  Pyhaa

Anmeld Citér

3. november 2016

Sabone

Noget nyt?

Anmeld Citér

3. november 2016

God-mor

Anonym skriver:

Ringede til klinikken kl 9. Og var så heldig at de havde et afbud til 11.30 så nu sidder jeg i venteværelset og venter på detbliver min tur..  Pyhaa

Håber det er gået godt

Anmeld Citér

3. november 2016

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Noget nyt?

Jaaaaa der ligger en fin lill bønne derinde på ca 2cm og målende sagde  8+3 så det var aå fint jeg kom afsted  er så lettet og glad inden i.

Anmeld Citér

3. november 2016

Maalene

Anonym skriver:

Håber på godt nyt 

Anmeld Citér

3. november 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Håber det er gået godt

Det gik så fint, der er liv og glade dage derinde,  målende viste at jeg er 8+3 henne så det var godt jeg kom afsted. Nu har jeg fået lidt mere ro i hovedet . Så er så glad for at jeg valgte det... Selvom scanningsdamen også sagde at lægen burde have sendt mig afsted

Anmeld Citér

3. november 2016

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Håber på godt nyt 

Har lige skrevet svar lidt længere oppe, alt var så fint og den viste at jeg er 8+3 henne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.