Er det virkelig rigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2016

Lulu32

Anonym skriver:

Det anbefales når man er over 35 år, troede egentlig at løbet var kørt! Så vi besluttede at bare droppe pillerne i max 12 måneder og hvis det skete så var det fordi det skulle ske

Hvad anbefales når man er over 35? Folinsyre eller at droppe folinsyre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2016

Anonym trådstarter

Lulu32 skriver:

Hvad anbefales når man er over 35? Folinsyre eller at droppe folinsyre? 

At Tage folin syre

Anmeld Citér

1. november 2016

Lulu32

Anonym skriver:

At Tage folin syre

Det anbefales alle gravide, og kvinder som "planlægger" graviditet (fra 3 mdr før "projekt baby-start")

Anmeld Citér

1. november 2016

M1G

AnoMom skriver:

Ikke misdannelser "bare" rygmarvsbrok. :-) 

til ts

stort tillykke.  Og start folinsyre op nu når du har testet positivt. :-)

Ja, det forebygger neuralrørsdefekter.  Rygmarvsbrok i forskellige grader.  Hvilket går ind under kategorien medfødt misdannelse.  Så vi er vist enige  

Så ja, igang med folinsyren.  

Anmeld Citér

1. november 2016

AnoMom

M1G skriver:

Ja, det forebygger neuralrørsdefekter.  Rygmarvsbrok i forskellige grader.  Hvilket går ind under kategorien medfødt misdannelse.  Så vi er vist enige  

Så ja, igang med folinsyren.  

Med en søn født med misdannelse forstod jeg det som om du mente alle mulige forskellige misdannelser. Hvilket det jo ikke er. :-) 

Anmeld Citér

2. november 2016

Mo9ca

Er da lige blevet i tvivl om det er rigtig forstået at jeg er 3+6 min sidste mens startede 5/10-16 

har lige læst et sted at uge 1 er den første dag med mens? - altså er jeg 4 uger og 6 dage? Eller er det 5 uger argh er forvirret og glad og  for at jeg når at lære alt det her nye noget. Hjæææælp !!!����������

ifølge terminsberegner.dk skulle du være 4+0 henne i dag. Dvs. 4 fulde uger og du er dermed i din 5. Uge. fra i dag, jvf. billedet.

Stort tillykke med graviditeten.

Mvh. M

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.