Er det virkelig rigtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
15 svar
6 synes godt om
1. november 2016

Anonym trådstarter

Kan det her passe? Jeg tog en test her til morgen! 

Hvis jeg ser rigtigt er jeg 3+6 kan der være sket en fejl? Tør næsten ikke tro på det. Jeg er 41 og har ALDRIG været gravid før?! (Jeg har ønsket mig det længe)Uden folinsyre og hvis det her passer er det sket i 4 cyklus siden vi startede PB

Men hvad siger I???!!

Jeg tager en test senere i aften og igen imorgen tidlig, jeg bliver VILDT GLAD hvis det her passer

del jeres tanker med mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2016

Bak

Anonym skriver:

Hvis jeg ser rigtigt er jeg 3+6 kan der være sket en fejl? Tør næsten ikke tro på det. Jeg er 41 og har ALDRIG været gravid før?! (Jeg har ønsket mig det længe)Uden folinsyre og hvis det her passer er det sket i 4 cyklus siden vi startede PB

Men hvad siger I???!!

Jeg tager en test senere i aften og igen imorgen tidlig, jeg bliver VILDT GLAD hvis det her passer

Den ser bestemt positiv ud

stort tillykke!

Anmeld Citér

1. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men hvad siger I???!!

Billedet forsvandt 

Anmeld Citér

1. november 2016

Falk43

Ting sker :-) er selv 43 og det er min første graviditet hvor jeg er kommet så langt, vi havde egentlig opgivet projektet for 2 år siden . Så der var stor surprise da der var en positiv test i juli fingre for dig  

Anmeld Citér

1. november 2016

Lulu32

Tillykke :-) 

men hvorfor uden folin? 

Anmeld Citér

1. november 2016

M1G

Tillykke hvis du er gravid Skynd dig at starte på folinsyre,  det forebygger jo misdannelser

Anmeld Citér

1. november 2016

AnoMom

M1G skriver:

Tillykke hvis du er gravid Skynd dig at starte på folinsyre,  det forebygger jo misdannelser

Ikke misdannelser "bare" rygmarvsbrok. :-) 

til ts

stort tillykke.  Og start folinsyre op nu når du har testet positivt. :-)

Anmeld Citér

1. november 2016

Anonym trådstarter

Lulu32 skriver:

Tillykke :-) 

men hvorfor uden folin? 

Det anbefales når man er over 35 år, troede egentlig at løbet var kørt! Så vi besluttede at bare droppe pillerne i max 12 måneder og hvis det skete så var det fordi det skulle ske

Anmeld Citér

1. november 2016

Anonym trådstarter

Falk43 skriver:

Ting sker :-) er selv 43 og det er min første graviditet hvor jeg er kommet så langt, vi havde egentlig opgivet projektet for 2 år siden . Så der var stor surprise da der var en positiv test i juli fingre for dig  

Tillykke til dig også. Tager du folinsyre? Jeg er helt ny i det her, men håber det kommer til at gå uden problemer. Har du haft nogle specielle symptomer, kvalme,tisse trang eller andet? Jeg har kun haft ondt i brysterne og så render jeg en del på toilettet.  For at alt går vel for dig.

Anmeld Citér

1. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men hvad siger I???!!

Er da lige blevet i tvivl om det er rigtig forstået at jeg er 3+6 min sidste mens startede 5/10-16 

har lige læst et sted at uge 1 er den første dag med mens? - altså er jeg 4 uger og 6 dage? Eller er det 5 uger argh er forvirret og glad og  for at jeg når at lære alt det her nye noget. Hjæææælp !!!����������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.