Hvad får jeres børn og drikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.941 visninger
31 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

LotteN

Bare af ren nysgerrighed, hvad giver I jeres børn og drikke i løbet af en dag (gerne skriv alder på barnet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

trunte89

Sara får hovedsageligt vand. Og en kop mælk eller 2.
Nogle gange får hun lidt saftevand eller juice eller sodavand hvis vi har det.
blander dog tit sodavanden op med vand så det ikke er så meget hun får.

Hun er 20 mdr.

Anmeld

2. oktober 2009

Diana...

Lucas får vand vand og vand Han er 7 1/2 måned

Kram

Anmeld

2. oktober 2009

Tut

Noah er 2 år og 3 mdr.

Han får vand og mælk. Og nogen gange fortyndet appelsinjuice (fortyndet med vand)

De får både mælk og saftevand i vuggestuen.

Han drikker heldigvis ikke sodavand. Han har smagt det én gang, og der kastede han op. Pga. brusen tror jeg. Og siden da har han ikke vist interesse for det. Hvilket jeg er meget tilfreds med, da jeg ikke kan se nogen grund til at så små børn drikker sodavand.

Anmeld

2. oktober 2009

TbCp

LotteN skriver:

Bare af ren nysgerrighed, hvad giver I jeres børn og drikke i løbet af en dag (gerne skriv alder på barnet)

Liva er 2 år.
Hun får vand eller mælk.
Det sker enkelte meget sjældne gange at hun får saft eller juice, oftes hvis hun er syg og vi skal have lidt væske i hende.

Anmeld

2. oktober 2009

LotteN

Tut skriver:

Noah er 2 år og 3 mdr.

Han får vand og mælk. Og nogen gange fortyndet appelsinjuice (fortyndet med vand)

De får både mælk og saftevand i vuggestuen.

Han drikker heldigvis ikke sodavand. Han har smagt det én gang, og der kastede han op. Pga. brusen tror jeg. Og siden da har han ikke vist interesse for det. Hvilket jeg er meget tilfreds med, da jeg ikke kan se nogen grund til at så små børn drikker sodavand.

Jeg er fuldstændig enig med dig... jeg holder også sodavanden væk så længe det nu kan lade sig gøre... ingen grund til hun skal have det, når hun ikke spørger.
Bortset fra den ene gang, hvor hun fik væltede en coladåse og vi ikke så det, da vi så kommer ind i stuen ligger hun med munden sugende til madrassen for at drikke det
Lærke får også kun mælk og vand og er  lige begyndt og smage juice engang imellem. Men min familie spørger så tit om hun kun  drikker de to ting, så skulle bare lige vide om det kun var mig der gav mit barn det

Anmeld

2. oktober 2009

malou

Victor får sin morgenflaske og sødmælk til frokost og aftensmad.. og løbende hele dagen masser af vand.... . han bliver snart 11 md

knus malou

Anmeld

2. oktober 2009

Mormilla

Patrick på snart 17 mån. får vand, mælk, sukker fri juice eller sukker fri saftevand

Anmeld

2. oktober 2009

Fam. Madsen

Marcus er 16 mdr. han får vand - mælk - jucie. og nogen gange saftevand.

Anmeld

2. oktober 2009

sarahb

11 mdr og han får vand, mælk og smoothies.. ikke alm juice da det er det samme som cola..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.