Gynækolog på Sjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lige en hurtig ekstra ting - Min læge sagde også gynækolog med erfaring indenfor fertilitetbehandling, og da jeg var oppe hos hende igen, sagde hun at det var helt op til mig selv da fertilitetklinikken også har gynækologer.

Mange tak forsvaret. Jeg må vel bare prøve, at kontakte en fertilitetsklinik  Så er det bare det med at vælge - det skal helst være en der ligger i nærheden af hvor vi bor, da jeg nok skal tage bus/tog de fleste gange.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2016

Anonym trådstarter

C85 skriver:

Ok.  Jeg bruger Jens Stenderup ved Højbro Plads i Kbh som gynækolog (han kan helt sikkert anbefales), men er ellers kommet på Copenhagen Fertility Center ifm. fertilitetsbehandling. Jeg skulle til gynækolog, inden jeg kunne henvises til hsg scanning, så der brugte jeg ham blandt andet.

Jeg har også overvejet Copenhagen Fertility Center, er de gode? Og hvordan er ventetiden?

Anmeld Citér

9. november 2016

morlinen

Jeg har været glad for at gå hos fertilitetssygeplejerske Marianne hos Gynækolog Jakob Philipsen i Bagsværd.

Der er ikke nogen særlig ventetid og hun er flink til at få én hurtigt igang 

Anmeld Citér

10. november 2016

C85

Anonym skriver:

Jeg har også overvejet Copenhagen Fertility Center, er de gode? Og hvordan er ventetiden?

Jeg har været glad for at gå der.  Da vi startede op for et år siden, tror jeg at vi ventede 1,5 uge på samtale og derefter kom vi i gang med det samme, så det var lige til at overkomme. 

Anmeld Citér

10. november 2016

Anonym

Jeg kan også tilslutte mig Marianne hos Jakob Philipsen i Bagsværd 

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym trådstarter

Valget blev CFC, vi var til forsamtale i dag, og skal starte IUI i min næste cyklus 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.