Gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2016

Linkaa

Tascha25 skriver:

Søger virkelig gode råd til hvad der er godt at spise hvis man døjer rigtig meget med mavesyreb her sidst i graviditeten. Lillebror kommer om 17 dage, men jeg kan stort set ikke ligge ned uden at der kommer grøn galde og madrester op i munden på mig :/ nogle gange efter et måltid kaster jeg simpelthen op. Jeg spiser i forvejen små portioner og ligger højt med hovedet når jeg sover. Nogle gode råd? Evt hvad der er godt at spise så jeg kan undgå de gener lidt

Jeg drikker Gaviscon - det købes på apoteket. Og så spiser jeg Balancid og Alminox... Har 69 dage til termin, men er også slemt plaget... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2016

Tascha26

Linkaa skriver:

Jeg drikker Gaviscon - det købes på apoteket. Og så spiser jeg Balancid og Alminox... Har 69 dage til termin, men er også slemt plaget... 

Gaviscon er dog medicin og vil helst undgå mere medicin da jeg får 3 slags i forvejen pga en kronisk leversygdom ..

Anmeld Citér

2. november 2016

Lul85

Det er meget individuelt hvad der virker og ikke virker. Jeg har selv døjet en del med det og for mig virkede det for en kort periode med banan�� Når du ligger ned er det en fordel at have hovedet højt( et par puder gør underværker)

Anmeld Citér

2. november 2016

Tascha26

Lul85 skriver:

Det er meget individuelt hvad der virker og ikke virker. Jeg har selv døjet en del med det og for mig virkede det for en kort periode med banan�� Når du ligger ned er det en fordel at have hovedet højt( et par puder gør underværker)

Tak for svar ligger i forvejen med hovedpude og en dyne foldet sammen under hovedet.. altså sidder jeg halvt op for at ku holde det ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.