Fuck hvor er det kedeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2016

Anonym

Jeg har en mand, men han er meget væk.. pt på den anden side af jorden i 3,5 uge 

Jeg er lige kommet hjem fra besøg hos min veninde.. ungen under armen, legetøj med, te, mad og en dyne. Vi har hygget fra 14-22:30... det gør jeg gerne i weekenderne, når vi er alene. Pyt med sengetider osv. Gider ikke sidde alene hjemme lørdag. 

Til hverdag ser jeg gerne dokumentare som gør mig klogere.. ellers vasker jeg bare tøj og gør rent og læser om børn og babyer... går op i at planlægge julegaver eller madplanen for weekenden.. ej det lyder så kedeligt  og det er det nok også Hvis jeg var single ville jeg helt sikkert finde en lækker mand og skrive med istedet:-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Måske du kan invitere veninder over når børnene sover?

Jeg har desværre ingen tilbage. Jeg er ikke rigtig kaffe og sladder typen. Synes det er kedeligt. Plejede at have en masse mandlige venner og hænge ud med dem, drikke øl og se stand up, lave biler og snakke. Men min eks beholdte den ene halvdel og dem der fuldte med mig kunne pludselig ikke acceptere et venskab uden sex. De blev simpelthen sure over at jeg jo sagtens kunne ha sex så hvorfor jeg dog ikke ville  

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Mortilah

Anonym skriver:

Har gjort så meget rent at fugerne på badeværelset har taget skade og nærmest er væk. Og ellers bor vi faktisk pinligt rent hele tiden. Så meget at børnenes venner kommentere på det hvortil børnene svare Ja min mor har intet liv og griner og jeg er ikke kreativ, har alt for meget krudt i røven og hader at sidde stille. Min fryser er fuld af hjemmebagte minipizza, pølsehorn, frikadeller, boller, rugbrød (alle kagerne har jeg spist i kedsomhed) Ih hvor er det altså ikke nemt synes jeg. Men tak for de mange bud folk 

Altså når jeg læser dine indlæg her så griner jeg indvendigt Total sympatisk.. tror ikke du kommer til at kede dig længe før der dukker en op som du kan dele aftenerne og hjemmebag med

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym

Jeg sover. 

Ligeså snart børnene er puttet, ordner jeg de sidste ting i køkkenet og så går jeg selv i seng ca 20-20:30  keder mig for meget når jeg er vågen og det gavner mig alligevel i sidste ende. Men hold kæft hvor kunne jeg godt bruge en mand der også var hjemme i hverdagen 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Altså når jeg læser dine indlæg her så griner jeg indvendigt Total sympatisk.. tror ikke du kommer til at kede dig længe før der dukker en op som du kan dele aftenerne og hjemmebag med

Årh jeg synes nu 6 mdr er ved at være ret længe at være alene  men det altid noget jeg kan få folk til at grine 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg sover. 

Ligeså snart børnene er puttet, ordner jeg de sidste ting i køkkenet og så går jeg selv i seng ca 20-20:30  keder mig for meget når jeg er vågen og det gavner mig alligevel i sidste ende. Men hold kæft hvor kunne jeg godt bruge en mand der også var hjemme i hverdagen 

Sådan gør jeg også i hverdagene og det fungere bare For vi skal op kl 0500. Men i weekenden ramler min verden, de store er ikke hjemme og den lille sover og den der lille lort allerbagerst i hovedet dukker frem og hvisker Nøj hvor er dit liv dog trist og kedeligt og du har ikke engang mere kage  Og hallooo det ved jeg ligesom godt, har ikke brug for at minde mig selv om det midt i tredje omgang af pretty little liars på netfixet. Jeg er en dårlig single  det er så kedeligt altså. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg har bare efter 6 mdr set alt, op til flere gange. Og brugt alt for mange penge på film, bøger, datingsider. Er os i alle singlegrupperne på fb men når man er voksen med tre børn taber man kampen til de 19 årige fitness gudinder og kan snakke med sig selv, eller helt unge mænd der bare ville ha sex her og nu  og så vil jeg egentlig hellere kede mig halvt ihjel. Kreativ er jeg ikke. Og træning der kan jeg kun lide at løbe og det larmer sku for meget i stuen 

19-årige fitness gudinder.. Haha 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg har desværre ingen tilbage. Jeg er ikke rigtig kaffe og sladder typen. Synes det er kedeligt. Plejede at have en masse mandlige venner og hænge ud med dem, drikke øl og se stand up, lave biler og snakke. Men min eks beholdte den ene halvdel og dem der fuldte med mig kunne pludselig ikke acceptere et venskab uden sex. De blev simpelthen sure over at jeg jo sagtens kunne ha sex så hvorfor jeg dog ikke ville  

Seriøst? Mænd er sgu underlige!! 

Har du set der er kommet en ny sæson af The Fall på netflix?

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

19-årige fitness gudinder.. Haha 

Ja  da de har overarme større end mine lår, og lår mindre end mine håndled, alt stritter og strutter og så har de gerne tusser der siger FØDT TIL AT SHINE hen over bryst/kraveben og der kan jeg vist bare ikke være med længere. Min ville lyde noget i stil med FØDT TIL AT SOVE MINDST 7 TIMER HVER NAT FOR IKKE AT BLIVE PISSE GNAVEN.  Og det er måske lidt langt og knap så frækt. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Guldlok88

Anonym skriver:

Årh jeg synes nu 6 mdr er ved at være ret længe at være alene  men det altid noget jeg kan få folk til at grine 

Haha, 6 måneder??? . .  Puhaaa, jeg har været single i snart 4 år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.