Fuck hvor er det kedeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.192 visninger
20 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hvad laver i andre forældre når ungerne sover og der ikke er andre at snakke med end puderne i sofaen? Jeg går snart ud af mit gode skind altså. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2016

Babilooo

Er du på barsel..?

jeg var en del ude. Gik på cafe osv. 

Jeg læste bæger og så netflix. Man kan også træne med baby sovende i lift.

Anmeld Citér

29. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

De singler jeg kender ser netflix/viaplay, netdater og er i diverse fb single grupper, hvor der er en masse sjov og ballade, kigger på tinder, træner på stuegulvet, læser bøger, er kreative (kender en del som hækler) osv. 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvad laver i andre forældre når ungerne sover og der ikke er andre at snakke med end puderne i sofaen? Jeg går snart ud af mit gode skind altså. 

Nu er jeg ikke enlig, men min mand er meget væk hjemmefra. Jeg har ingen problemer med at få tiden til at gå - jeg læser meget, skriver, strikker, nusser med oprydning, tøjvask, rengøring. Laver madplaner, bager, laver fx en spand hummus til køleskabet eller sylter - når jeg lige er i det aktive hjørne. Ellers er der jo også TV og radio, hvis batterierne er helt flade. Men altså - det bliver primært læsning og "skriveri". 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

modesty

Måske du kan invitere veninder over når børnene sover?

Anmeld Citér

29. oktober 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Jeg har godt nok ikke børn endnu (er gravid), men er også enlig lige for tiden, så nu svarer jeg alligevel. 

Mine yndlingsaktiviteter om aftenen er: 

- se politiske tv-programmer. Tirsdagsanalysen, besserwisserne, debatten på dr1, presselogen (mere et medieprogram, men sjovt alligevel). Ser dem på tv2play, da jeg ikke har tv-kanaler. Så kan man også selv planlægge. Så spiser jeg en aftensnack og drikker et glas saftevand og føler, at livet er luksus.

- have en veninde på besøg (hvis de har mulighed for at komme over selvfølgelig - duer nok ikke hvis begge har sovende børn). Alternativt snakke i telefon. Det er også mega hyggeligt. Jeg lægger kabale på computeren imens 

- læse netaviser/blogs. Eller surfe (kan dog blive dyrt i netshopping)

- lave lektier (ikke sikkert det er relevant). Men ellers måske fordybe sig i noget arbejde. Om lidt regner jeg med at sætte mig ved skrivebordet med tændte stearinlys og programmere lidt.

Tror det er en ret udtømmende liste over hvad jeg laver om aftenen 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Guldlok88

Jeg ser film, serier, snakker med familie/venner i tlf, får besøg, nyder stilheden, får ordnet nogle dagligdags ting. 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Er du på barsel..?

jeg var en del ude. Gik på cafe osv. 

Jeg læste bæger og så netflix. Man kan også træne med baby sovende i lift.

Ej det er mine børn skam alt for store til. De går nærmest selv på cafe med deres venner  Har allerede brugt for over 1000kr på film og bøger bare denne ene måned. Og netflix er gennemset så meget at jeg er igang med en serie for tredje gang  ens liv blir sku lidt ynkeligt efter 6 mdr som single. 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

De singler jeg kender ser netflix/viaplay, netdater og er i diverse fb single grupper, hvor der er en masse sjov og ballade, kigger på tinder, træner på stuegulvet, læser bøger, er kreative (kender en del som hækler) osv. 

Jeg har bare efter 6 mdr set alt, op til flere gange. Og brugt alt for mange penge på film, bøger, datingsider. Er os i alle singlegrupperne på fb men når man er voksen med tre børn taber man kampen til de 19 årige fitness gudinder og kan snakke med sig selv, eller helt unge mænd der bare ville ha sex her og nu  og så vil jeg egentlig hellere kede mig halvt ihjel. Kreativ er jeg ikke. Og træning der kan jeg kun lide at løbe og det larmer sku for meget i stuen 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Nu er jeg ikke enlig, men min mand er meget væk hjemmefra. Jeg har ingen problemer med at få tiden til at gå - jeg læser meget, skriver, strikker, nusser med oprydning, tøjvask, rengøring. Laver madplaner, bager, laver fx en spand hummus til køleskabet eller sylter - når jeg lige er i det aktive hjørne. Ellers er der jo også TV og radio, hvis batterierne er helt flade. Men altså - det bliver primært læsning og "skriveri". 

Har gjort så meget rent at fugerne på badeværelset har taget skade og nærmest er væk. Og ellers bor vi faktisk pinligt rent hele tiden. Så meget at børnenes venner kommentere på det hvortil børnene svare Ja min mor har intet liv og griner og jeg er ikke kreativ, har alt for meget krudt i røven og hader at sidde stille. Min fryser er fuld af hjemmebagte minipizza, pølsehorn, frikadeller, boller, rugbrød (alle kagerne har jeg spist i kedsomhed) Ih hvor er det altså ikke nemt synes jeg. Men tak for de mange bud folk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.