Anonym skriver:
Tænker evt at skrive de må mødes ved indgangen når det er, for lige nu har jeg ikke lyst at se dem er utrolig såret og ved ikke om jeg lige nu overskuer igen at være den voksne. Vil ikke afvise dem hvis de ønsker deres billetter og giver dem ikke til andre men er de interesserede i deres billetter må de også komme til mig, det er ikke mit ansvar og jeg har stået for alt omkring den tur ifh til at finde tur, formidle dato, bestille billetter osv osv.
De må gerne få dem for det er deres billetter men hvis de er interesserede tænker jeg vel nok de skal kontakte mig.
Det lyder umiddelbart som om den tur betyder meget mere for dig end for dem.
Hvis jeg var dig, ville jeg skrive en besked om at hvis de var interesserede i en billet må de skrive det til dig, og så må I arrangere noget med at du kan lægge dem til afhentning i en cafe eller lignende fordi du ikke ønsker at se dem. Hvis de ikke er interesserede i billetterne, så giv dem til nogle venner eller din mand og børn.
Jeg synes ikke at du skal refundere dem pengene. Sig til dem at hvis de vil prøve at sælge billetterne og få pengene retur må de selv gøre det. Det skal du ikke stå for.
Anmeld
Citér