Frustreret over familien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så synes jeg du skal sende dem alle en besked, om at de selv må være ansvarlige for at hente deres billetter ved dig, evt give besked om de skal medbringes på dagen...  så har du gjort dit.. og mit råd er at lade dem række ud til dig...  svare de ikke, ja så har du mere end forsøgt...og de kan ikke holde dig oppe på at DU ikke har ville udlevere billetter eller se dem.... jeg håber blot de har givet dig dine penge for dem.... 

Billetterne er heldigvis betalt. Må afvente og se hvad der sker, du harret i at nu må det være deres eget ansvar. Og venter selvfølgelig på dem når arrangementet starter og kommer i god tid, men så må de også selv komme over og modtage deres billetter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Billetterne er heldigvis betalt. Må afvente og se hvad der sker, du harret i at nu må det være deres eget ansvar. Og venter selvfølgelig på dem når arrangementet starter og kommer i god tid, men så må de også selv komme over og modtage deres billetter. 

Synes det er en rigtig god møde at gøre det på...

Jeg håber de kommer, og i får mulighed for en god oplevelse sammen....

Kommer de ikke ville jeg skrive et brev om hvordan jeg har det med hele situationen, så får du fortalt hvordan du har det...uden de afbryder... og så må de gøre op med sig selv hvad de gør og ønsker    

Kram til dig... 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Synes det er en rigtig god møde at gøre det på...

Jeg håber de kommer, og i får mulighed for en god oplevelse sammen....

Kommer de ikke ville jeg skrive et brev om hvordan jeg har det med hele situationen, så får du fortalt hvordan du har det...uden de afbryder... og så må de gøre op med sig selv hvad de gør og ønsker    

Kram til dig... 

Tak  

Anmeld Citér

29. oktober 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker også at du skriver en besked til dem om, at hvis de vil ha deres billetter, så må de selv komme og hente dem hos dig, eller mødes med dig på selve dagen, på et tidspunkt og sted, som passer bedst for dig!!! Vh stine

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tænker også at du skriver en besked til dem om, at hvis de vil ha deres billetter, så må de selv komme og hente dem hos dig, eller mødes med dig på selve dagen, på et tidspunkt og sted, som passer bedst for dig!!! Vh stine

Tænker evt at skrive de må mødes ved indgangen når det er, for lige nu har jeg ikke lyst at se dem er utrolig såret og ved ikke om jeg lige nu overskuer igen at være den voksne. Vil ikke afvise dem hvis de ønsker deres billetter og giver dem ikke til andre men er de interesserede i deres billetter må de også komme til mig, det er ikke mit ansvar og jeg har stået for alt omkring den tur ifh til at finde tur, formidle dato, bestille billetter osv osv.  

De må gerne få dem for det er deres billetter men hvis de er interesserede tænker jeg vel nok de skal kontakte mig. 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Tænker evt at skrive de må mødes ved indgangen når det er, for lige nu har jeg ikke lyst at se dem er utrolig såret og ved ikke om jeg lige nu overskuer igen at være den voksne. Vil ikke afvise dem hvis de ønsker deres billetter og giver dem ikke til andre men er de interesserede i deres billetter må de også komme til mig, det er ikke mit ansvar og jeg har stået for alt omkring den tur ifh til at finde tur, formidle dato, bestille billetter osv osv.  

De må gerne få dem for det er deres billetter men hvis de er interesserede tænker jeg vel nok de skal kontakte mig. 

Det syntes jeg helt bestemt, er meget rimeligt!! Vh stine

Anmeld Citér

30. oktober 2016

GrønStjerne

Jeg tror jeg ville skrive til dem om de planlægger at komme? Hvis du ikke får svar på det ville jeg arrangere nogle andre til at tage med og have en hyggelig tur, om det så er din mand og dine børn, eller nogle andre veninder eller lignende.

Man kan godt tillade sig at skrive at man faktisk er i tvivl om de har tænkt sig at komme, og vil de lige melde tilbage om de kommer eller ej.

Anmeld Citér

30. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
GrønStjerne skriver:

Jeg tror jeg ville skrive til dem om de planlægger at komme? Hvis du ikke får svar på det ville jeg arrangere nogle andre til at tage med og have en hyggelig tur, om det så er din mand og dine børn, eller nogle andre veninder eller lignende.

Man kan godt tillade sig at skrive at man faktisk er i tvivl om de har tænkt sig at komme, og vil de lige melde tilbage om de kommer eller ej.

Enig.

Anmeld Citér

30. oktober 2016

modesty

Anonym skriver:

Det lyder umiddelbart som om den tur betyder meget mere for dig end for dem.

Hvis jeg var dig, ville jeg skrive en besked om at hvis de var interesserede i en billet må de skrive det til dig, og så må I arrangere noget med at du kan lægge dem til afhentning i en cafe eller lignende fordi du ikke ønsker at se dem. Hvis de ikke er interesserede i billetterne, så giv dem til nogle venner eller din mand og børn.

Jeg synes ikke at du skal refundere dem pengene. Sig til dem at hvis de vil prøve at sælge billetterne og få pengene retur må de selv gøre det. Det skal du ikke stå for.

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Anonym trådstarter

God ide. Må prøve at finde en kort men pæn formulering 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.