Jeg er rigtig frustreret over min familie.
Mine forældre er skilt, og min far fandtes ny kone som favoriserer hendes børn så dem ser vi ikke ret ofte
min mor fandt en ny mand og de fik børn sammen (mine søskende) min mor har meget haft mening om vores roller som er kommet til udtryk da jeg jo er barn af hendes eks. Dette har bla også påvirket i familien
min mor hører vi stort set aldrig fra og får kun korte lige gyldige svar retur. Skrev feks til hende at vi ikke kom til en familie fødselsdag pga sygdom,skrev hun bare ok. Intet med god bedring eller andet. Og sådan er det med alt. Deler jeg ting vi har for er det altid negativt jeg får igen, at det bær vi ikke spilde tid på eller det sviner også bare sådan osv.
jeg ytrer ofte ønske om at ses med mine søskende, men bliver fejet af og gør så ondt når jeg kan se at de ses, bla billeder og tagging på Facebook hvor de tager ud sammen. Det lykkedes så endelig at få planlagt en søskende tur, som vi alle har betalt til i form af billetter, og var meningen vi skulle ses inden. Det har været planlagt længe, og pludselig vil de ikke ses. Jeg skrev til dem at jeg virkelig prøvede og jeg så gerne ville ses. Det resulterede i en utrolig ubehagelig dialog hvor jeg stod på den ene side og de på den anden og måtte tage imod. Fik en masse negativt at vide om min personlighed og prøvede at spørge ind hvad jeg kunne gøre bedre og hvad jeg gjorde forkert men det kunne de ikke svare på kun sige negativt om mig som person.
Jeg er så ked af det skal være sådan men har også fået nok nu hvilket jeg også endte med at fortælle. Jeg er jo ikke perfekt og gør fejl som alle andre men følte helt sikkert at jeg var den eneste der blev set ned på her. Bad om råd ved min veninde som var helt målløs over dialogen
nu står jeg så i den situation at jeg ingen svar får fra mine søskende, og er nu kommet i tanke om billetterne og turen vi skulke på. Jeg har alle billetterne og ved ikke hvad jeg nu skal gøre. Vi har hørt især betalt for hver sin billet, så hvad gør jeg nu. Tænker et sted om jeg skal ignorere og så se om de dukker op, eller tilbyde dem at betale dem pengene for detes billetter så de selv kan tage afsted en anden gang og jeg så kan finde nogle andre at tage med, eller en måske helt 3 løsning ? Et sted orker jeg bare heller ikke at tigge om at få kontakt når de tydeligvis ikke ønsker mig i deres liv.
Hvad ville i ha gjort her, især ang den her kommende tur vi skulle/skal på ?
Anmeld
Citér