Falsk negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Måske det kan være en lille hjælp. Min mave så sådan her ud omkring uge 20 når jeg lå ned :-) 

tror bestemt ikke du er gravid udfra de ting du fortæller :-)

Ja der kan man da tale om en fin bold under huden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Ja der kan man da tale om en fin bold under huden 

Det er det jeg mener. Så tror sagtens du kan ånde lettet op. ;-)

men uden at være sikker så mener jeg altså også at have læst engang at fortrydelsespiller kan lave rigtig meget rod i ens cyklus så det kan jo også være grunden til så lang udebleven menstruation

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det er det jeg mener. Så tror sagtens du kan ånde lettet op. ;-)

men uden at være sikker så mener jeg altså også at have læst engang at fortrydelsespiller kan lave rigtig meget rod i ens cyklus så det kan jo også være grunden til så lang udebleven menstruation

Den tanke har jeg også haft. Og en fortrydelsespille, usikkerhed om graviditet og p-pille genoptagning kan nok skabe godt og grundigt rod i systemet. Fik for et par uger siden foretaget en almindelig gynækologisk undersøgelse, hvor min læge nok også ville kunne se noget så langt henne i processen. 

Må nok hellere holde op med at læse om vilde amerikanske historier 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Den tanke har jeg også haft. Og en fortrydelsespille, usikkerhed om graviditet og p-pille genoptagning kan nok skabe godt og grundigt rod i systemet. Fik for et par uger siden foretaget en almindelig gynækologisk undersøgelse, hvor min læge nok også ville kunne se noget så langt henne i processen. 

Må nok hellere holde op med at læse om vilde amerikanske historier 

Præcis. Du kan være helt rolig. Lægen ville med god garanti kunne se det :-)

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Hvad tænker du når du også ser billederne? Selvom jeg godt ved at babybulen kan variere meget for gravide kvinder.

Så tænker jeg ikke babybule

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Hvad tænker du når du også ser billederne? Selvom jeg godt ved at babybulen kan variere meget for gravide kvinder.

Sådan her så jeg ud i uge 16-17 stykker.. så lidt større end det i uge 20 synes ikke din ligner en gravid mave i uge 20

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.