Falsk negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej. Jeg er muligvis gravid og 20 uger henne. Eller det vil sige, jeg er i følge en hel bunke tests ikke gravid. Har fået negative urintests hele vejen igennem og en negativ blodprøve, i hvad der vil have været omkring uge 14. Jeg har haft ubeskyttet samleje med min kæreste to gange indenfor en uge, hvor vi den første gang valgte at tage en fortrydelsespille. En uges tid efter pillen fik jeg en blødning, men min menstruation udeblev så 3 måneder, hvorefter min læge anbefalede mig at begynde på p-piller igen. Alligevel har jeg den underligste fornemmelse i kroppen af, at noget er anderledes, mit underliv rumsterer, mine bryster er ømme, min vægt svinger lidt op og ned og jeg er MEGET træt.
Jeg har læst om vilde historier på nettet om falske negative blodprøvesvar osv, men er det muligt? Kan jeg virkelig være gravid og 20 uger henne nu?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

Derudover synes jeg, at jeg mærker små puf, hvilket jeg kan læse starter i ugerne heromkring. Håber at nogen har erfaring eller viden om emnet 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Camillaal

prøv at tage et billede af mavsen 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

Sådan ser maven ud her til aften. Bulen er dog blød og kan trykkes ind så det er måske bare en ny delle? eller baby?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

Camillaal skriver:

prøv at tage et billede af mavsen 

Det er gjort ^^^

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Hej. Jeg er muligvis gravid og 20 uger henne. Eller det vil sige, jeg er i følge en hel bunke tests ikke gravid. Har fået negative urintests hele vejen igennem og en negativ blodprøve, i hvad der vil have været omkring uge 14. Jeg har haft ubeskyttet samleje med min kæreste to gange indenfor en uge, hvor vi den første gang valgte at tage en fortrydelsespille. En uges tid efter pillen fik jeg en blødning, men min menstruation udeblev så 3 måneder, hvorefter min læge anbefalede mig at begynde på p-piller igen. Alligevel har jeg den underligste fornemmelse i kroppen af, at noget er anderledes, mit underliv rumsterer, mine bryster er ømme, min vægt svinger lidt op og ned og jeg er MEGET træt.
Jeg har læst om vilde historier på nettet om falske negative blodprøvesvar osv, men er det muligt? Kan jeg virkelig være gravid og 20 uger henne nu?

Tænker bestemt ikke du er gravid hvis du ikke har haft en positiv test og hvis en blodprøve i uge 14 er negativ. For at få ro i sjælen ville jeg hvis det havde været mig betalt mig 500kr for en scanning, så får du klar besked. 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tascha25 skriver:

Tænker bestemt ikke du er gravid hvis du ikke har haft en positiv test og hvis en blodprøve i uge 14 er negativ. For at få ro i sjælen ville jeg hvis det havde været mig betalt mig 500kr for en scanning, så får du klar besked. 

Hvad tænker du når du også ser billederne? Selvom jeg godt ved at babybulen kan variere meget for gravide kvinder.

Anmeld Citér

27. oktober 2016

hautecouture

Anonym skriver:

Hvad tænker du når du også ser billederne? Selvom jeg godt ved at babybulen kan variere meget for gravide kvinder.

Jeg synes det er svært når der ikke er et før billede - og som du selv skriver varierer det jo meget fra kvinde til kvinde. Hvis bulen bulen er blød - oveni de negative prøver - så tror jeg ikke du er gravid. I uge 20 burde du kunne mørke din livmoder ganske tydeligt, især hvis du ligger dig ned, som en mellemstor, hård bold under navlen 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Jeg synes det er svært når der ikke er et før billede - og som du selv skriver varierer det jo meget fra kvinde til kvinde. Hvis bulen bulen er blød - oveni de negative prøver - så tror jeg ikke du er gravid. I uge 20 burde du kunne mørke din livmoder ganske tydeligt, især hvis du ligger dig ned, som en mellemstor, hård bold under navlen 

Lige netop en god beskrivelse af livmoderen har jeg ledt efter! Jeg mærker absolut ingen form for bold under huden. Er hård når jeg trykker hårdt ned, men der gemmer sig jo også muskler derinde  så TAK for din beskrivelse 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

AnoMom

Måske det kan være en lille hjælp. Min mave så sådan her ud omkring uge 20 når jeg lå ned :-) 

tror bestemt ikke du er gravid udfra de ting du fortæller :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.