Hej piger. ( advare på forhånd, at det er en smule langt)
Jeg er gravid i uge 32, med min kæreste.
før vi mødte hinanden havde han hash misbrugs og et stofmisbrug. Da vi blev kærester, sagde jeg at jeg ikke kunne klare det, og at han måtte vælge, han valgte så mig, og stoppede fra det efter 2 ugers tid ( jeg gav ham selvfølgelig en chance). Når men efter vi fandt ud af at jeg var gravid, så har den smuttede for ham et par gange, og en af gangene var jeg parat til at gå fra ham, for jeg simpelhent ikke tage det. Men han fik mig overtalt, men efter en måned, så smuttede den for ham igen.
Og jeg er ved at blive en lille smule irriteret over at han kan finde på det, når han ved at jeg vil gå fra ham. Men på den anden side, så kan jeg godt forstå at en lille baby måske kunne gøre ham en lille smule nervøs, det er begge vores første. Men jeg vil altså heller ikke tilbyde mit barn, en far som ikke kan holde sig væk fra det.
Hvad synes i piger? Skal jeg give ham en smule plads? Og håbe på at han er helt færdig med det hele, når baby kommer? Eller skal jeg slå hårdt i bordet og sige at han hvis rør det igen, så er vi færdige?
Næsten alle mine veninder, synes at jeg er uansvarlig over for barnet, hvis jeg ikke går min vej, det ikke kun mig jeg skal tænke på mere, men også den lille. Men jeg ved at han vil blive en virkelig god far, men jeg er bange for at hvis det bliver en smule hårdt for ham, så falder han i igen.
Nogle der har det på samme måde? Eller oplevet lign? Jeg vil have alles erfaringer og meninger