mor:) skriver:
Jeg har det ikke på nogen måde hårdt og har også været en af dem der har kommenteret på at de har to biler. Så det er da din egen lille fortolkning af svarene
Og det har jeg fordi ts skriver selv at stod det til hende så kunne manden få sig en knallert netop fordi han kun har 3 km til arbejde.
Derudover skriver hun at de 700kr de ville spare kunne gå til afbetaling af su lån - så mit indtryk var at de måske ikke har det vilde økonomiske overskud. Men man kan jo tage fejl.
Ja, det er nemt at tolke og tage fejl. Og det må man også sige, du har gjort i denne sammenhæng 
Knallert kommentaren var et surt opstød, som du også kan læse i tråden er 2 biler en nødvendighed.
Og mht. økonomi er det vel meget fornuftigt, uanset hvor meget eller lidt man har, at udnytte dem optimalt?
Vi mangler ikke noget og kan helt ærlig ikke se hvordan, du kommer frem til at vi ikke har det vilde økonomiske overskud, fordi jeg overvejer hvordan vores penge bliver brugt?
Tænker det giver meget god mening at kigge på uanset hvor mange man har.
Og måske især, når vi for mindre penge kan optimere, hvad vi har nu.
Du tjekker vel også dine forsikringer (blot et eksempel) igennem engang imellem?
Anmeld
Citér