Baby-Crazy skriver:
Måske jeg læser dit indlæg forkert...
Måske er jeg i en periode i mit liv hvor jeg er overfølsom...
Hvem f...... har sagt at jeg søger et Quick Fix?
Jeg spørger om andre her på siden har modtaget hjælp fra evt. Diætist... fordi jeg aldrig selv har prøvet dette. Og skriver dernæst at jeg nu er godkendt til at få denne hjælp... og det har bare gjort mig så glad at få den håndsrækning!
Hvad der kan være nemt for dig, kan være pisse svært for andre! Så synes ikke dit indlæg fremstår særligt charmerende!
Jeg undskylder hvis jeg har mistolket dit indlæg! 
Kære du
Ja, du misfortolker helt bestemt og jeg er meget ked af at det kom til at fremstå som noget, der kunne provokere dig!
Faktisk var min hensigt at yde støtte, og være en modvægt til de indlæg der normalt kommer på sådanne tråde, om at du "bare" skal spise KISS, LCHF, eller hvordan forskellige brugere herinde "bare" lige tabte 114 kilo på 6 dage 
I stedet ville jeg støtte op om at du får professionel hjælp til det lange seje træk. Både de fysiske og psykiske aspekter. Jeg har aldrig selv skulle prøve at tabe mig, men det er min oplevelse fra de mennesker jeg kender og arbejder med, at de største chancer for at "vinde kampen", opstår når netop de får den rette støtte og solide værktøjer, der optimalt set varer resten af livet.
Så igen ... Hensigten var faktisk at anerkende at du bøvler med noget svært. Rigtig meget held og lykke med både det, samt med baby!
Anmeld
Citér