CC79 skriver:
Først og fremmest undskyld fik skrevet det her indlæg før så det hang sammen med dit pga min tlf drillede så prøver lige at gøre det rigtigt her. 
Ja det er uretfærdigt det er det virkelig. Du ka jo ha tidlig ægløsning efter mens. Det har jeg selv. I denne her graviditet var vi sammen på 9. dagen altså tre dage efter min mens ophørte og det var den eneste dag vi var sammen og ja det blev så til en graviditet. De to første dage efter mens var mit udflåd bare hvidt cremet og flydende men på 9 dagen gennemsigtigt klistret og så vidste jeg det var nu. Så jeg ved at for at opnå graviditet skal der ske noget fra dag 9 til dag 12 ca. Min termin blev også flyttet ved skanningen sådan at jeg ka se befrugtningen er sket halvanden til to dage efter dag 9 så det passede med de 24-48 timer efter at ægløsningen så er sket. Hørte engang om en der havde prøvet at blive gravid i over et å uden held ved at time sin ægløsningen til de ca. 14 dage mellem mens og havde derfor kun sex deromkring. Ved at undersøge sit ægløsningsudflådfandt hun ud af hendes ægløsningen lå et par dage efter hendes mens og så blev hun gravid med det samme efter at flytte tidspunkt for intimt samvær frem. Så ved jo ik med hvad I gør men selvfølgelig er det bare også sværerer for nogen at blive gravide. Har en veninde det tog over halvandet år at blive gravid men hun har da to børn nu men mærkeligt det ska være en så ulige kamp. Håber alt godt for jer og at det snart må lykkes. 

Ja du har ret, har en søs som har 7 børn, to sæt tvillinger
og hun siger hun har to ægløsninger, blandt andet en meget tidligt, så måske jeg skulle prøve "dit" trick, hvis ikke den omgang insemination bærer frugt
... Og tak, vi håber også snart på resultat 
Anmeld
Citér