Sex omkring ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2016

CC79

Sjovt, mit udflåd ser bare sådan ud få dage efter mens, og jeg har det aldrig under æl. - for jeg har godt hørt, at det er det der er med at transportere sædcellerne. Flot i bliver så hurtigt gravid. Jeg er slet ikke misundelig  vi er i gang for anden gang med fertilitetsbehandling, til trods for at vi ikke fejler noget . Utroligt som det skal være så forskelligt fra par til par. Ja det er uretfærdigt det er det virkelig. Du ka jo ha tidlig ægløsning efter mens. Det har jeg selv. I denne her graviditet var vi sammen på 9. dagen altså tre dage efter min mens ophørte og det var den eneste dag vi var sammen og ja det blev så til en graviditet. De to første dage efter mens var mit udflåd bare hvidt cremet og flydende men på 9 dagen gennemsigtigt klistret og så vidste jeg det var nu. Så jeg ved at for at opnå graviditet skal der ske noget fra dag 9 til dag 12 ca. Min termin blev også flyttet ved skanningen sådan at jeg ka se befrugtningen er sket halvanden til to dage efter dag 9 så det passede med de 24-48 timer efter at ægløsningen så er sket. Hørte engang om en der havde prøvet at blive gravid i over et å uden held ved at time sin ægløsningen til de ca. 14 dage mellem mens og havde derfor kun sex deromkring. Ved t undersøge sit ægløsningsudflådfandt hun ud af hendes ægløsningen lå et par dage efter hendes mens og så blev hun gravid med det samme efter at flytte tidspunkt for intimt samvær frem. Så ved jo ikmed hvad I gør men selvfølgelig er det bare også sværerer for nogen at blive gravide. Har en veninde det tog over halvandet år at blive gravid men hun har da to børn nu men mærkeligt det ska være en så ulige kamp. Håber alt godt for jer og at det snart må lykkes.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2016

CC79

Sjovt, mit udflåd ser bare sådan ud få dage efter mens, og jeg har det aldrig under æl. - for jeg har godt hørt, at det er det der er med at transportere sædcellerne. Flot i bliver så hurtigt gravid. Jeg er slet ikke misundelig  vi er i gang for anden gang med fertilitetsbehandling, til trods for at vi ikke fejler noget . Utroligt som det skal være så forskelligt fra par til par. 

Først og fremmest undskyld fik skrevet det her indlæg før så det hang sammen med dit pga min tlf drillede så prøver lige at gøre det rigtigt her.

Ja det er uretfærdigt det er det virkelig. Du ka jo ha tidlig ægløsning efter mens. Det har jeg selv. I denne her graviditet var vi sammen på 9. dagen altså tre dage efter min mens ophørte og det var den eneste dag vi var sammen og ja det blev så til en graviditet. De to første dage efter mens var mit udflåd bare hvidt cremet og flydende men på 9 dagen gennemsigtigt klistret og så vidste jeg det var nu. Så jeg ved at for at opnå graviditet skal der ske noget fra dag 9 til dag 12 ca. Min termin blev også flyttet ved skanningen sådan at jeg ka se befrugtningen er sket halvanden til to dage efter dag 9 så det passede med de 24-48 timer efter at ægløsningen så er sket. Hørte engang om en der havde prøvet at blive gravid i over et å uden held ved at time sin ægløsningen til de ca. 14 dage mellem mens og havde derfor kun sex deromkring. Ved at undersøge sit ægløsningsudflådfandt hun ud af hendes ægløsningen lå et par dage efter hendes mens og så blev hun gravid med det samme efter at flytte tidspunkt for intimt samvær frem. Så ved jo ik med hvad I gør men selvfølgelig er det bare også sværerer for nogen at blive gravide. Har en veninde det tog over halvandet år at blive gravid men hun har da to børn nu men mærkeligt det ska være en så ulige kamp. Håber alt godt for jer og at det snart må lykkes.

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Sjovt, mit udflåd ser bare sådan ud få dage efter mens, og jeg har det aldrig under æl. - for jeg har godt hørt, at det er det der er med at transportere sædcellerne. Flot i bliver så hurtigt gravid. Jeg er slet ikke misundelig  vi er i gang for anden gang med fertilitetsbehandling, til trods for at vi ikke fejler noget . Utroligt som det skal være så forskelligt fra par til par. 

Lige et side spørgsmål

Hvordan kan i være i behandling 2. Gang? 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Mille123

CC79 skriver:

Først og fremmest undskyld fik skrevet det her indlæg før så det hang sammen med dit pga min tlf drillede så prøver lige at gøre det rigtigt her.

Ja det er uretfærdigt det er det virkelig. Du ka jo ha tidlig ægløsning efter mens. Det har jeg selv. I denne her graviditet var vi sammen på 9. dagen altså tre dage efter min mens ophørte og det var den eneste dag vi var sammen og ja det blev så til en graviditet. De to første dage efter mens var mit udflåd bare hvidt cremet og flydende men på 9 dagen gennemsigtigt klistret og så vidste jeg det var nu. Så jeg ved at for at opnå graviditet skal der ske noget fra dag 9 til dag 12 ca. Min termin blev også flyttet ved skanningen sådan at jeg ka se befrugtningen er sket halvanden til to dage efter dag 9 så det passede med de 24-48 timer efter at ægløsningen så er sket. Hørte engang om en der havde prøvet at blive gravid i over et å uden held ved at time sin ægløsningen til de ca. 14 dage mellem mens og havde derfor kun sex deromkring. Ved at undersøge sit ægløsningsudflådfandt hun ud af hendes ægløsningen lå et par dage efter hendes mens og så blev hun gravid med det samme efter at flytte tidspunkt for intimt samvær frem. Så ved jo ik med hvad I gør men selvfølgelig er det bare også sværerer for nogen at blive gravide. Har en veninde det tog over halvandet år at blive gravid men hun har da to børn nu men mærkeligt det ska være en så ulige kamp. Håber alt godt for jer og at det snart må lykkes.

Ja du har ret, har en søs som har 7 børn, to sæt tvillinger og hun siger hun har to ægløsninger, blandt andet en meget tidligt, så måske jeg skulle prøve "dit" trick, hvis ikke den omgang insemination bærer frugt ... Og tak, vi håber også snart på resultat 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Mille123

Anonym skriver:

Lige et side spørgsmål

Hvordan kan i være i behandling 2. Gang? 

Vi fik vores søn i 15 ved iui i 2. Forsøg. Og nu er vi i gang igen, fordi vi gerne vil have nummer to.

vores søn er lavet i Horsens men denne gang er vi i Odense

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Vi fik vores søn i 15 ved iui i 2. Forsøg. Og nu er vi i gang igen, fordi vi gerne vil have nummer to.

vores søn er lavet i Horsens men denne gang er vi i Odense

Men kan i godt få hjælp 2 gang?

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Mille123

Anonym skriver:

Men kan i godt få hjælp 2 gang?

Du kan altid få hjælp hvis du bare har penge   men jo vi betaler her anden gang, hvis det vat det du mente. dog kun 2400kr

man kan med en henvisning fra lægen gratis blive undersøgt igen mhp fertilitetsbehandling, derefter koster det hvis man vil insemineres. 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

CC79

Ja du har ret, har en søs som har 7 børn, to sæt tvillinger og hun siger hun har to ægløsninger, blandt andet en meget tidligt, så måske jeg skulle prøve "dit" trick, hvis ikke den omgang insemination bærer frugt ... Og tak, vi håber også snart på resultat 

Ja har godt hørt om en 2. ægløsning hvor man skulle være ekstra frugtbar. Ja vores kroppe er lumske.

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Du kan altid få hjælp hvis du bare har penge   men jo vi betaler her anden gang, hvis det vat det du mente. dog kun 2400kr

man kan med en henvisning fra lægen gratis blive undersøgt igen mhp fertilitetsbehandling, derefter koster det hvis man vil insemineres. 

Må jeg sende dig en pb?

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Mille123

Anonym skriver:

Må jeg sende dig en pb?

Selvfølgelig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.