30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:
noget der sårer mest har været at i stedet for opbakning og hvor de fleste får ros og hvor sej man er, fik jeg negative kommentarer, at jeg nok ikke kunne klare det alligevel, at kejsersnit er en nem løsning, ikke har ofret, alle sådanne ting, som bare gør så ondt når jeg netop bla sad med veer og ilt maske og skulle have epiduralen lagt, sidee stille krummet over 1 time ved 2 kejsersnit med smerter da de ikke kunne få spinalen lagt og lægerne var ved at opgive før mig hvor jeg nægtede da alternativet var fuld narkose. Gør så ondt at se andre få ros og opbakning og ikke selv modtage støtte
Tro mig du ER sej!
jeg fødte vaginalt første gang (dog før tid) og amningen kørte så dårligt, ammede ham med møg og besvær i 4 mdr og følte mig befriet da han kom over på flaske. Havde overproduktion af mælk og han skreg når han blev lagt til.
anden gang endte det i semi akut kejsersnit efter igangsættelse. Og det var et helvede. Havde fået moderkageløsning og det fossede bare ud. Amningen kørte tilgengæld han bliver ammet endnu og er 15 mdr. (Er ved at være godt træt af det)
men det jeg vil frem til er det er ti gange hårdere med kejsersnit, det er jo en kæmpe operation, sejt at overlevet at alle lagene i maven bliver skåret op, plus man intet må i lang tid efter, plus evt blodtab osv osv. Du er meget hurtigere ovenpå efter en alm fødsel.
og amningen er ikke kun om man vil, kan osv, det kommer også an på om barnet vil og kan. Og selvfølgelig vil vi alle sammen gøre det bedste for vores børn hvis vi kan.
du har givet dine børn LIVET skråt op med hvordan og om de er blevet ammet eller ej. Du gør det bedste for dine børn!
Anmeld
Citér