Usikker på køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2016

God-mor

Vivienne skriver:

Du kan roligt regne med en dreng. Begge mine drenge så sådan ud 

Tak for svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2016

Moar2011

God-mor skriver:

Scanningsdamen i dag var usikker på kønnet så vi skal komme igen om en uge. Hvad syntes i det ligner?

Dreng, det ligner meget min søns scannings billede 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

God-mor

Moar2011 skriver:

Dreng, det ligner meget min søns scannings billede 

Tak for svar Tror også det må være en dreng selvom hun ikke var sikker. 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

alenemor42

Syntes det er fint at de beder dig komme igen frem for at slynge noget ud de ikke er sikre på 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

God-mor

alenemor42 skriver:

Syntes det er fint at de beder dig komme igen frem for at slynge noget ud de ikke er sikre på 

Jeg er da helt enig ville bare høre hvad andre sagde til billedet nu jeg selv syntes det virkelig ligner en dreng

Anmeld Citér

22. oktober 2016

alenemor42

God-mor skriver:

Jeg er da helt enig ville bare høre hvad andre sagde til billedet nu jeg selv syntes det virkelig ligner en dreng

Det ligner også en dreng syntes jeg 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Maalene

Altså jeg venter mig en pige - og hun har altså ikke sådan en der på nogen af billederne 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

God-mor

Maalene skriver:

Altså jeg venter mig en pige - og hun har altså ikke sådan en der på nogen af billederne 

Hihi nej vel Syntes heller ikke det ligner min datters billede fra kønsscanningen. Men de skal selvfølgelig være 100 procent sikre inden de siger noget, og det er noget med at det skal ses fra flere vinkler og der drillede det vist lidt

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Maalene

God-mor skriver:

Hihi nej vel Syntes heller ikke det ligner min datters billede fra kønsscanningen. Men de skal selvfølgelig være 100 procent sikre inden de siger noget, og det er noget med at det skal ses fra flere vinkler og der drillede det vist lidt

Jahh, det er ihvertfald god stil at give dig en ekstra scanning, så I er 100% sikre  Mener de tjekkede fra 3 vinkler, da jeg var til kønsscanning, så de skulle jo helst stemme overens 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

God-mor

Maalene skriver:

Jahh, det er ihvertfald god stil at give dig en ekstra scanning, så I er 100% sikre  Mener de tjekkede fra 3 vinkler, da jeg var til kønsscanning, så de skulle jo helst stemme overens 

Det er også kun godt se er sikre inden man farer ud og køber en masse og præcis, hun sagde også hun skulle se det fra flere vinkler

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.