Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vivienne skriver: Du kan roligt regne med en dreng. Begge mine drenge så sådan ud
Du kan roligt regne med en dreng. Begge mine drenge så sådan ud
Tak for svar
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
God-mor skriver: Scanningsdamen i dag var usikker på kønnet så vi skal komme igen om en uge. Hvad syntes i det ligner?
Scanningsdamen i dag var usikker på kønnet så vi skal komme igen om en uge. Hvad syntes i det ligner?
Dreng, det ligner meget min søns scannings billede
Moar2011 skriver: Dreng, det ligner meget min søns scannings billede
Tak for svar Tror også det må være en dreng selvom hun ikke var sikker.
Syntes det er fint at de beder dig komme igen frem for at slynge noget ud de ikke er sikre på
alenemor42 skriver: Syntes det er fint at de beder dig komme igen frem for at slynge noget ud de ikke er sikre på
Jeg er da helt enig ville bare høre hvad andre sagde til billedet nu jeg selv syntes det virkelig ligner en dreng
God-mor skriver: Jeg er da helt enig ville bare høre hvad andre sagde til billedet nu jeg selv syntes det virkelig ligner en dreng
Det ligner også en dreng syntes jeg
Altså jeg venter mig en pige - og hun har altså ikke sådan en der på nogen af billederne
Maalene skriver: Altså jeg venter mig en pige - og hun har altså ikke sådan en der på nogen af billederne
Hihi nej vel Syntes heller ikke det ligner min datters billede fra kønsscanningen. Men de skal selvfølgelig være 100 procent sikre inden de siger noget, og det er noget med at det skal ses fra flere vinkler og der drillede det vist lidt
God-mor skriver: Hihi nej vel Syntes heller ikke det ligner min datters billede fra kønsscanningen. Men de skal selvfølgelig være 100 procent sikre inden de siger noget, og det er noget med at det skal ses fra flere vinkler og der drillede det vist lidt
Jahh, det er ihvertfald god stil at give dig en ekstra scanning, så I er 100% sikre Mener de tjekkede fra 3 vinkler, da jeg var til kønsscanning, så de skulle jo helst stemme overens
Maalene skriver: Jahh, det er ihvertfald god stil at give dig en ekstra scanning, så I er 100% sikre Mener de tjekkede fra 3 vinkler, da jeg var til kønsscanning, så de skulle jo helst stemme overens
Det er også kun godt se er sikre inden man farer ud og køber en masse og præcis, hun sagde også hun skulle se det fra flere vinkler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128