Usikker på køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
22 svar
16 synes godt om
22. oktober 2016

God-mor

Scanningsdamen i dag var usikker på kønnet så vi skal komme igen om en uge. Hvad syntes i det ligner?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2016

Liv_86

En dreng

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Vivienne

Hvordan kan man være usikker? En dreng! 

Tillykke med ham 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

God-mor

Vivienne skriver:

Hvordan kan man være usikker? En dreng! 

Tillykke med ham 

Jamen syntes også det ser tydeligt ud men hun sagde at fra en anden vinkel var hun i tvivl.  syntes også det ser tydeligt ud nemlig, så tør slet ikke regne med det. 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Muhmi

God-mor skriver:

Scanningsdamen i dag var usikker på kønnet så vi skal komme igen om en uge. Hvad syntes i det ligner?

Det ligner meget en dreng..  Kan ikke helt forstå hun er usikker, synes det er ret tydeligt.. Hvor langt er du henne? 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

God-mor

Muhmi skriver:

Det ligner meget en dreng..  Kan ikke helt forstå hun er usikker, synes det er ret tydeligt.. Hvor langt er du henne? 

15+1 og i dag målte hun den faktisk til 15+4 så er langt nok henne Hun sagde bare det skulle være tydeligt fra to sider og det var det ikke.

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Tascha26

God-mor skriver:

Ligner meget en dreng men det er fordi de skal se det både nede fra og fra siden før de udtaler sig.. og fra siden skal man så ku se en tap der stritter op. Har lige lagt to billeder ind fra vores kønsscanning fra begge vinkler. Men udfra dit ene billede ligner det klart en dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Anonymor

Det er vist længe siden jeg var preggers! Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad der er op og ned på billedet 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Vivienne

God-mor skriver:

Jamen syntes også det ser tydeligt ud men hun sagde at fra en anden vinkel var hun i tvivl.  syntes også det ser tydeligt ud nemlig, så tør slet ikke regne med det. 

Du kan roligt regne med en dreng. Begge mine drenge så sådan ud 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

God-mor

Anonymor skriver:

Det er vist længe siden jeg var preggers! Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad der er op og ned på billedet 

Det er taget nedefra. Som hvis man sad på en stol

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.