Trøske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2009

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

Har osse lige skrevet til manden at han skal ringe når han kører fra arbejde for så kører vi derind med det samme... hvis det gør lige så ondt på ham som på mig forstår jeg da bedre hvorfor han er sådan lige pt

lyder so men god ide..
Ja, der er som regel altid en årsag til de er anderledes end de plejer.. og så også grunden til han kun har ville spise af så korte intervaller...! håber I får noget der kan hjælpe ham af med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

malou

Sanne og Nicklas skriver:

Mistænker lidt at min lille søn har fået trøske, han gamer i er verfald blevet helt hvis og det går ud mod indersiderne af kinderne.

så det kunne jo være forklaringen på han ikke er så villig til at spise lige fortiden...

nu mit problem så at jeg ikke kan komme igemmen til lægen så vi kan få noget mod det, har forsøgt med danskvand men det hjælp bare slet ikke.

Nogen som har et god råd til hvad jeg kan gøre hvis jeg ikke kommer igemmen til læge i dag.

Hej

Victor havde det også men min sp sagde jeg bare skulle putte dansk vand på noget vat og så "vaske" ham over det hele inde i munden så godt man nu kan... det hjalp... 2 dage så var det væk

knus

Anmeld

2. oktober 2009

SaNiNa

Så har vi været ved læge og det var ganske rigtig trøske, har fået noget som han skal have 4 gang om dagen og jeg har fået noget cream som jeg skal smører med 2 gang om dagen...

det er brudt ud siden i går eftermiddages for der kunne jeg ikke se noget i hans mund, men nu ved vi jo så hvorfor han er helt ved siden af sig selv, og hvor for jeg har ømt bryst.

tusind tak for jeres råd piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.