Trøske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

SaNiNa

Mistænker lidt at min lille søn har fået trøske, han gamer i er verfald blevet helt hvis og det går ud mod indersiderne af kinderne.

så det kunne jo være forklaringen på han ikke er så villig til at spise lige fortiden...

nu mit problem så at jeg ikke kan komme igemmen til lægen så vi kan få noget mod det, har forsøgt med danskvand men det hjælp bare slet ikke.

Nogen som har et god råd til hvad jeg kan gøre hvis jeg ikke kommer igemmen til læge i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Ox.

Sanne og Nicklas skriver:

Mistænker lidt at min lille søn har fået trøske, han gamer i er verfald blevet helt hvis og det går ud mod indersiderne af kinderne.

så det kunne jo være forklaringen på han ikke er så villig til at spise lige fortiden...

nu mit problem så at jeg ikke kan komme igemmen til lægen så vi kan få noget mod det, har forsøgt med danskvand men det hjælp bare slet ikke.

Nogen som har et god råd til hvad jeg kan gøre hvis jeg ikke kommer igemmen til læge i dag.

Min pige havde det også og det generede en del, men du kan sagtens få trøskesaft i håndkøb, det købte vi, og det virkede rigtig godt, hvis ikke det virker, så skal du have noget stærkere på recept, men prøv det andet først

Anmeld

2. oktober 2009

Mira0911

Ved ikke om du kan bruge det her www.mama.dk/Baby/Fysik/TROESKE.aspx

Anmeld

2. oktober 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Ved ikke om du kan bruge det her www.mama.dk/Baby/Fysik/TROESKE.aspx

har lige siddet og læse det men tak alligevel

Anmeld

2. oktober 2009

Mira0911

har lige siddet og læse det men tak alligevel

Okey.... Den der med Salvie - Virker interessant - Men om det virker, aner jeg ikke...

Anmeld

2. oktober 2009

SaNiNa

SussieOx skriver:

Min pige havde det også og det generede en del, men du kan sagtens få trøskesaft i håndkøb, det købte vi, og det virkede rigtig godt, hvis ikke det virker, så skal du have noget stærkere på recept, men prøv det andet først

skal jo nok under behandling selv osse da jeg har haft ondt i mit højre bryst i nogle dag og det som jeg kan læse mig frem til så passer smerter meget godt med trøske

Anmeld

2. oktober 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Okey.... Den der med Salvie - Virker interessant - Men om det virker, aner jeg ikke...

hihi ja jeg må jo prøve det.

altså hvorfor skule han nu osse lige smitte mig når jeg bruger ammebrik

Anmeld

2. oktober 2009

SaNiNa

øv bøv kom ikke igennem til lægen nu er der så telefonsvare typisk... nå må jo ringe til vagtlæge kl 16

Anmeld

2. oktober 2009

LotteN

øv bøv kom ikke igennem til lægen nu er der så telefonsvare typisk... nå må jo ringe til vagtlæge kl 16

hvis du har mulighed for det, så tror jeg, jeg ville køre ind til lægen, når nu du ikke kan komme igennem!

Anmeld

2. oktober 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

hvis du har mulighed for det, så tror jeg, jeg ville køre ind til lægen, når nu du ikke kan komme igennem!

Har osse lige skrevet til manden at han skal ringe når han kører fra arbejde for så kører vi derind med det samme... hvis det gør lige så ondt på ham som på mig forstår jeg da bedre hvorfor han er sådan lige pt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.